Avatar billede guldhammer72 Novice
24. oktober 2005 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger navn til en De gule sider, side

Hejsa, jeg har en "De gule sider" side som jeg skal til at starte, men jeg mangler et navn, som er frit og tilhørende domæne, nogen som har et godt navn??

Mvh
Guldhammer
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
24. oktober 2005 - 18:29 #1
altså en side som "DGS" (side hvor man kan søge på personer) ??
Avatar billede guldhammer72 Novice
25. oktober 2005 - 13:18 #2
Ja, nemlig
Avatar billede mtychsen Praktikant
25. oktober 2005 - 20:02 #3
Er dgs.dk, krak.dk, eniro.dk og alle de andre ikke nok? Nå, men du kan jo kalde den: findit.dk... alts på engelsk: "Find It"... og på dansk med lidt god vilje: "Find dit"... eller noget..

Jewg regner med, at du vil tjene på annoncer og de tilmeldte firmaer... hvis du briger mit forslag, så må der falde noget af ;-)... held og lykke...
Avatar billede guldhammer72 Novice
01. november 2005 - 22:34 #4
Lukker pga mangel på svar