Avatar billede pwn Forsker
24. oktober 2005 - 11:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

rette en hjemmeside direkte

Er det muligt med brugernavn og kodeord, at koble sig direkte på en hjemmeside og foretage små rettelser (fx. priser); altså uden at skulle bruge Dreamweaver, Frontpage eller hvad der nu ellers er af editorer?
Og hvis - hvordan?
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 11:27 #1
Programmere hjemmesiden i ASP,PHP,.NET,JSP eller lignende.
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 11:30 #2
Jeg har set editorer til ens browser som kan åbne html filer direkte i browseren og som du kan rette i, men ved ikke hvad det kræver af opsætning på serveren.

Yahoo geocities har f.eks sådan en
Avatar billede olebole Juniormester
24. oktober 2005 - 11:33 #3
<ole>

Det vil under alle omstændigheder kræve, du har adgang til at anvende noget serverside scripting - og har kompetencer til at bruge det  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede pwn Forsker
24. oktober 2005 - 12:17 #4
Nej, jeg er ganske alm. bruger, der kan lave en ikke for indviklet, men brugbar side;-)
Der var blot en gang, hvor jeg ikke kunne komme i forbindelse til min side, jeg blev guidet via netværksteder, hvor jeg indtastede brugernavn og password - det var en opfriskning af denne mulighed jeg efterlyste.
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:05 #5
kender ikke umiddelbart metoden.
Avatar billede pwn Forsker
04. december 2005 - 15:47 #6
lukker, men tak deltagelsen:-)