Avatar billede vvizh Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:15 Der er 11 kommentarer

Driver not found ATI 9700 mobility

Har lige formateret, men har nogen problemer med diverse drivere, specielt min grafik driver. Når jeg vil installere min driver (ATI's nyeste som passer til grafik kortet) skriver den dette besked: setup was unable to finish the installation. Try to setup your display adapter with a standard VGA driver before running setup. Nogen som kan svare mig på hvad jeg mangler af en driver for at kunne komme vidre, og få det til at virke?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:20 #1
Jeg læser det som om at du har installeret system og windows XP kører med std. VGA driver. Og du ønsker at installere ATI's rigtige driver. Korrekt?

Hvis ja - så kan man nogle gange komme uden om problemet ved at kører en tur på windows update, og lade windows finde driveren. Derefter kan du installere ATI-driver. (Har haft samme problem med en bærbar HP).
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:44 #2
eller du SKAL fjerne den gamle driver 1.
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 22:47 #3
ps, det er vel ikke en fejl ved eksperten ? ;) (hint den gruppe du har stillet spørgsmålet i )
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. oktober 2005 - 22:49 #4
så jeg ikke..O)
Avatar billede espersen Novice
24. oktober 2005 - 09:21 #5
hent altid nyeste driver til VGA'et fra laptop-producenten !

se evt. http://www.laptopworld.dk/index.php?id=39
Avatar billede espersen Novice
27. oktober 2005 - 09:26 #6
virker det ?
Avatar billede espersen Novice
09. januar 2006 - 14:42 #7
husk at lukke
bed evt. andre om at smide et svar...
Avatar billede espersen Novice
27. januar 2006 - 11:50 #8
har du fået set på det ?? - flere spørgsmål ?
Avatar billede espersen Novice
03. februar 2006 - 10:09 #9
reminder.....
Avatar billede vvizh Nybegynder
05. februar 2006 - 19:56 #10
hmmm, har kigget på det, men når jeg leder efter drivere til min fujitsu siemens Amilo A1630, finder den intet.
Avatar billede espersen Novice
05. februar 2006 - 21:40 #11
fandt den på 20 sek da du oplyste modellen ;o)

http://download.fujitsu-siemens.com/Download/ShowDescription.asp?SoftwareGUID=20c145a2-e1bb-42df-b23d-c77c00af0465

Brugte linket på laptopworld.dk til FS's drivere.