Avatar billede smieley Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm driver til Mag Innovision, model PS776K

Jeg har lige købt en brugt Mag Innovision PS776K fladskærm. Der fulgte ingen skærm driver med. Jeg syntes ikke at udseende på skærmen er optimalt/klart nok. Jeg har selvfølgelig forsøgt med forskellige skærm instillinger. Er der nogle som kan hjælpe mig med en driver til skærmen.
Jeg har søgt mig frem på nettet men uden resultat. Ligeledes har jeg været inde på Mag Innovision hjemmeside men kan ikke finde en diver til min model.
Mit styresystem er Windows XP.

Hilsen
Smieley
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 16:44 #1
hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:04 #2
Den burde blot blive detekteret som Plug-And-Play skærm. Du vil ikke få bedre billede af en evt. skærmdriver.

De optimale skærminstillinger er skærmens maksimale fysiske opløsning @60hz.
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 17:07 #3
der findes ikke drivere til skærme, der finde INF filer som fortæller om hvilke opløsninger den kan køre (samt vise skærmens navn, hvis dette ikke understøttes via DCC) og evt ICM farve profil(er) info.
Avatar billede smieley Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:33 #4
Jeg har flg. oplysninger om mit grafikkort:

Enheds Beskrivelse: NVIDIA GeForce2 MX (Compaq Consumer)
Adapter Streng:    GeForce2 MX
BIOS Streng:    Version 3.11.0130
Chip Type:    GeForce2 MX
DAC Type:    Integrated RAMDAC
Installerede Drivere:    nv4_disp (5.13.01.2183 - nVIDIA Detonator 21.83)

Jeg har også lige et andet spørgsmål vedr. BIOS.

Er det nødvendigt at opdatere sin BIOS? Har konstateret at min er flere år gammel!

Jeg har flg. oplysninger om min BIOS:

Producent:    Compaq
Version:    686Y2 v2.04
Udgivelses Dato:11/08/2001
Størrelse    512 KB
Boot Enhed    Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
Muligheder    Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
Understøttede Standarder:DMI, APM, ACPI, PnP
Udvidelses Egenskaber    PCI, AGP, USB

Hvis det er nødvendigt med en opdatering, kan nogen så hjælpe mig med hvordan dette gøres og evt. "linke" til et sted hvor jeg kan finde en opdatering?

På forhånd TAK!

Smieley
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 17:15 #5
nej det er ikek nødvendigt med en opdatering din computer fejler jo ikke noget *S*