Avatar billede cyruse Nybegynder
23. oktober 2005 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bare et spørgsmål ang dropdown menu.

http://www.eksperten.dk/spm/164749

fandt dette her. og ville lige spørge ham som har lavet koden om man måtte have lov at ændre den og bruge den? håbe der er en som kan svare...
Avatar billede miss-g Seniormester
23. oktober 2005 - 11:42 #1
Du kan sagtens lave din egen i Dreamweaver - oppe i højre hjørne kan du se en video hvordan:
http://www.nicolin.dk/multimedia/dream-dropdown.htm
Avatar billede olebole Juniormester
24. oktober 2005 - 01:28 #2
<ole>

Menuen fra spørgsmålet kan under ingen omstændigheder anbefales! Så langt hellere dem, miss-g viser.
Bevares, koden kan skrives mere 'sexy', men som hun netop skriver, er det en absolut overkommelig metode, hvis man ikke er helt stærk i koderne ... og den virker rimeligt X-browser i de fleste situationer  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
24. oktober 2005 - 01:44 #3
- fin video, iøvrigt  ;o)
Avatar billede miss-g Seniormester
24. oktober 2005 - 02:05 #4
Tak Olebole ;-)
Avatar billede cyruse Nybegynder
24. oktober 2005 - 09:49 #5
miss-q du får point'ne... takker for siden... nu skal der leges.. he he
Avatar billede kox Nybegynder
11. januar 2006 - 21:18 #6
Miss-g > Din video løste også mit problem... Men helt ærligt, Toyota ... ! ;o)