Avatar billede nk905 Nybegynder
21. oktober 2005 - 13:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget dokument

hej, igen!

Min far har brugt lang tid på at skrive et dokument, men her for nyligt opstod der problemer, efter at han havde slukket for computeren før den var logget helt af. Næste gang han loggede på så kunne han ikke åbne sit dokument, hvor vi fik beskeden at vi kunne prøve konverteringsprogrammet Gendan tekst. Men det er gået uden held vi har ikke licens til Word, men har fået det fra en ven. Tror det er derfor at vi ikke kan bruge de der ekstra funktioner. Nogen der har en god ide til hvad man kunne gøre?
Avatar billede phillips Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:33 #1
Jeg har været ude for, at Word 2000 har beskadiget dokumenter. Løsningen er i enkelte tilfælde at bruge Åbn og Reparer-funktionen i Word 2003, som kan købes de fleste steder.
Avatar billede lwi Nybegynder
26. oktober 2005 - 07:57 #2
Send dokumentet til mig, så vil jeg se, hvad jeg kan gøre.

lwi@kromannreumert.com
Avatar billede nk905 Nybegynder
25. december 2008 - 14:14 #3
ellers kan for hjælpen
skriv for point
Avatar billede nk905 Nybegynder
31. december 2008 - 13:01 #4
hvis ikke der snart er nogen der gør krav på point, så tager jeg dem selv, for at lukke tråden...nærmere bestemt imorgen...
Avatar billede nk905 Nybegynder
01. januar 2009 - 21:20 #5
tråd lukket