Avatar billede walden Nybegynder
19. oktober 2005 - 18:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

design af filmquiz

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på denne filmquiz:

http://filmquiz.cmdesign.dk/

Kan man umiddelbart finde ud af, hvad det går ud på? Er navigationen tydelig?

Mangler der nogle features, som eventuelt kunne gøre quizzen bedre?

Er spørgsmålene for svære eller for nemme?

Osv.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
19. oktober 2005 - 19:05 #1
jeg kunne kun svare på en film ud af de 40. om jeg bare har set for lidt film, eller om de er for sværre, ved jeg ikke!
Avatar billede walden Nybegynder
19. oktober 2005 - 19:09 #2
Ok ... så er der jo noget der tyder på at spørgsmålene er for svære ... havde du også problemer med konceptet som sådan?
Avatar billede logsuppe Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:13 #3
nej, man skal jo bare gætte filmens titel ik...?
Avatar billede walden Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:17 #4
Jo .. mere er der ikke i det :-)

Og så skal svarene være på engelsk uanset hvilken natioanlitet filmen har.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2005 - 20:27 #5
ja jeg er nået på 12 rigtige....

Mit problem med konceptet går på stavning mm... Man kan ikke bruge danske titler, og man skal stave 100% rigtigt, ka du stave til Reservoir Dogs uden en smule hjælp? Tror ikke jeg er ene om at huske stavemåder på specielle ord, ligeså havde jeg problemer med at få den til at godkende mit engelske bud på gøgereden, men lykkeds dog efter et opslag op imdb.

Derfor er det godt at give folk afkrydsningsfelter istedet.

Og det er faktisk også lettere irriterende at skulle sidde og skrive da det jo bare er en quiz man normalt ville bruge til at fordrive et par minutter...

Ang sværhedsgreden syns jeg måske ikk det er helt slemt. Syns det er helt rart med noget udfordring... Men syns bare ikke udfordringen burde bestå i at kunne stave rigtigt.
Avatar billede walden Nybegynder
19. oktober 2005 - 20:45 #6
Tak for den konstruktive feedback ... det vil jeg tage til efterretning :-)