Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
19. oktober 2005 - 10:28 Der er 3 kommentarer

mp3 fil

Jeg vil gerne lægge en mp3 fil ud på et website.

Jeg har lavet en oversigt, hvori man kan vælge et link til filen som ligger i en sepereat side, når jeg tester og klikker på linket får jeg følgende besked:
"Not Found - The requested URL /01 was not found on this server."

Hvorfor det? Hvad gør jeg forskert?
Avatar billede kalp Novice
19. oktober 2005 - 10:29 #1
måske er det ikke tilladt at hente sådan nogle filer. pga indstillinger på serveren
Avatar billede kalp Novice
19. oktober 2005 - 10:30 #2
Det gør man ofte med exe filer f.eks eftersom de udgør en sikkerhedsrisiko.

men er det ikke det som er problem så skal du vise hvordan du opretter dit link og komme med flere oplysninger hvis vi skal kunne sige hvad du gør forkert.

prøv lige at pakke din mp3 fil ned i en zip fil og se om man kan hente den
Avatar billede kalp Novice
24. oktober 2005 - 21:06 #3
??