Avatar billede Alano Novice
18. oktober 2005 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indholdsfortegnelse med side 3 som startside

Hej,

jeg skal i gang med at skrive proseminar, men kan ikke helt hitte ud af word's indholdsfortegnelse.

I mit seminar har jeg min forside på side 1, indholdsfortegnelsen på side 2 og min indledning på side 3..

Når jeg så indsætter indholdsfortegnelse, så skriver word at indledningen er på side 3. Hvordan laver jeg dette om til side 1??

Selve rapporten skal jo starte med side 1, som er indledningen
Avatar billede jpvj Nybegynder
18. oktober 2005 - 15:54 #1
Du skal lave et sektions skift lige under din indholdsfortegnelse. (Menuen Indsæt->Sideskift m.m.).

På din "side 1" vælger du Indsæt->Sidetal.

Vælg format og angiv 1 som "Start med"

Se i øvrigt hjælpen i Word under "Angive, hvordan sidenummerering skal starte eller starte forfra"
Avatar billede hcma Novice
18. oktober 2005 - 16:38 #2
Sidetal og hoved skal først starte på side 3:

Indsæt sidetal og header på side 1.
Gå til bunden af side 3.
Indsæt sidesift, fortløbende. (Insert - Break - Continuous).
Gå til side 3 øverst.
Vis Header
Klik på knappen Same as previous i Header værktøjslinien
Skift til Footeren
Klik på knappen Same as previous i værktøjslinien
Luk header/footer
Gå til side 1.
Vis Header og slet indholdet.
Gå til footer og slet indholdet her.
Gå igen til side 3. Vis footer. Formater sidetal til at starte på side 1.