Avatar billede klon Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:18 Der er 8 kommentarer

Get Data back

Jeg har lige brugt programmet Get data back, og det gik helt fint med at restore mine data fra defekt disk, MEN når jeg åbner mine filer ( doc. jpg. m.m. ) er der ikke noget i dem. De er der fysisk men dataerne er kun nuller. Er der nogen der har en ide om hvordan jeg får de rigtige dataer frem ??
Avatar billede screem_brille Novice
18. oktober 2005 - 14:21 #1
det hjælper ofte at man i disk manager sletter partionen, og gentager processen
Avatar billede klon Nybegynder
18. oktober 2005 - 14:24 #2
Problemet her er at HDD har tabt partionen,( det var fejlen inden jeg startede )
Avatar billede dragonknight Juniormester
18. oktober 2005 - 19:33 #3
Nu er GetDataBack ikke et vidundermiddel. Når nogle af filerne ikke indeholder det, som du forventer, er det fordi, at den ikke har kunne sammensætte filerne korrekt.

Du kunne prøve med http://www.partition-recovery.com/download.htm.

Demoen kan vise dig, om den kan finde det hele, med du må have penge op af lommen, hvis du vil recover det fundne.
Avatar billede klon Nybegynder
19. oktober 2005 - 07:54 #4
Det lyder helt fint, jeg prøver det og vender tlbage
Avatar billede klon Nybegynder
19. oktober 2005 - 08:44 #5
SUPER HJÆLP !!!!!!!
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. oktober 2005 - 09:36 #6
Jeg ligger et svar, i det tilfælde, at det var noget jeg skrev der hjalp dig, ellers der du bare bort fra mit svar.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 11:43 #7
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:38 #8
brug for mere hjælp ?