Avatar billede comeback Nybegynder
18. oktober 2005 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brevpapir i word

Hej

Jeg har lavet lidt forskellige forsøg men kan ikke rigtigt få det til at spille.

Er der ikke nogen der kan hjælpe? Jeg vil gerne have det således at de elementer (div. tekstbokse - Logobilleder - etc) kommer automatisk på, når man kommer til næste side (2-3-4 osv.)

Det skalæ helst ikke bare være et Baggrundsbillede. Gerne noget man kan redigere i - Derfor tekstboxe.

Vis det evt. gerne med et eksemepel (link til et word doc der virker)

Er der ikke nogen der har lidt erfaring i det?
Avatar billede rvm Nybegynder
18. oktober 2005 - 10:26 #1
Du bliver nød til at placere dem i sidehovedet - så kommer de automatisk med på de efterfølgende sider. Det gør det selvfølgeligt lidt sværere at redigere, men det er jo bare at åbne sidehovedet :-)
Avatar billede comeback Nybegynder
27. oktober 2005 - 12:04 #2
Undskyld den lange svartid :-) Tak for hjælpen. Jeg har brugt din løsning om at smide det hele i Brevhoved
Avatar billede comeback Nybegynder
27. oktober 2005 - 12:04 #3
Brevhoved --> mener "sidehoved"