Avatar billede janbn Nybegynder
17. oktober 2005 - 20:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

An unidentified error has occurred - PHP database DW 2004

Hej
Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kan hjælpe mig ud af denne problemstilling:
Nå jeg skal conecte til en MySQL db i DW2004 får jeg konstant denne fejlmed.:
An unidentified error has occurred.

Jeg har ikke umiddelbart fundet nogen løsning her:
http://www.macromedia.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_16515#redeployScripts

Jeg benytter PHAKT:
http://www.interaktonline.com/Products/Free-Products/PHAkt/Overview

Jeg ar bejder på en Mac OSX

På forhånd tak!
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2005 - 21:03 #1
<ole>

Prøv at skrive hele fejlmeddelelsen  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede janbn Nybegynder
17. oktober 2005 - 22:10 #2
Hej Ole
Der er faktisk ikke mere, så det er jo ikke just nogen fejlmed. man bliver meget klogere af!
Fejlen kommer når "ADODB connection" er udfyldt og jeg vil teste.....
Avatar billede olebole Juniormester
18. oktober 2005 - 03:18 #3
nøøh ... men er den uidentificeret, er den jo også vanskelig at beskrive - så vi kan vel dårlig forvente meget mere  :)
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig  :o|
Avatar billede janbn Nybegynder
18. oktober 2005 - 08:38 #4
Hej Ole
Øv, men mange tak fordi du forsøgte.

Er der da ikke en anden der har stået i samme situation?  Jeg forhøjer til 100 p.
Avatar billede janbn Nybegynder
25. april 2006 - 13:39 #5
Svaret er at man skal sørge for at få alle filerne op på serveren.......