Avatar billede martin1000ben Nybegynder
18. april 2001 - 21:43 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Point nedsættelse

Ja jeg ved ik om det er dette spørgsmål er stilt før, da jeg kun lige har skimtet de sidste par spørgsmål her i forummet..!

Men altså burde det ik være muligt at nedsætte pointene, for man kan jo skrive forkert!

Så lige et tillægsspørgsmål..!
Hvis man nu kommer til at give pointene til den forkerte person, burde man så ik kunne \"tage dem igen\" og give til en anden ?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
18. april 2001 - 21:45 #1
både jo og nej.....tænk på konsekvenserne.....totalt kaos....ingen go\' ide....bare min mening

/MN
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 21:46 #2
martin1000ben>>>
1. Det ville jo bare ende med at når man får svaret sætter men det ned tl 1 point!
2. Tja kan også misbruges
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
18. april 2001 - 21:56 #3
Jo det kan jeg godt se...
men måske skulle man så kun kunne nedsætte pointene med en 20 point eller sådan noget !
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. april 2001 - 22:04 #4
Du kan jo bare lave et svar selv.

også f. eks give dig selv 20 point og ham der har svaret på dit spm 80 point!
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
18. april 2001 - 23:44 #5
Ja, det er rigtigt nok...! det havde jeg glemt ;o)
Avatar billede zhark Nybegynder
19. april 2001 - 01:29 #6
Ja - bjarke har jo svaret på et væsentligt spm, men jeg vil medgive at der måske kunne være henvisning til en lille \"vejledning\" for nye brugere!!!!
1) du har følgende muligheder.... accepter!?
2) hæve point...
3) svar evt. selv, hvis der ikke er relevant svar
osv.
Mange nye brugere laver fejl og er usikre inden de lærer at bruge eksperten. Der kunne også være \"tip\" om f. eks. klik på spm, ctrl+c=kopier (link) ctrl+v=indsæt (link), så laves der ikke fejl ved at skrive et link til andre spm osv.
Avatar billede zhark Nybegynder
19. april 2001 - 01:37 #7
Der er jo ingen problemer i noget af det du skriver - ALTSÅ EFTER NOGEN TID!!!! Men det læres ofte på den hårde måde.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. april 2001 - 01:45 #8
Jeg syntes, at man godt kunne lave det men man skal ikke kunne sætte det ned når der er kommet ET svar. ligemeget om det bliver afvist.