Avatar billede jrostved Nybegynder
15. oktober 2005 - 15:09 Der er 1 løsning

Video-streaming båndbrede

Hej
Jeg har stillet et lignende spørgsmål som der desværre ikke var ngoen der svarede på. Nu spørger jeg lidt mere spicifikt!
Jeg er ved at anskaffe mig et IP kamera der skal streame nogle møder direkte ud på en hjemmeside.
Jeg overvejer dette kamera: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=141556 (jeg er åben for andre muligheder)
Det skal streame med en opløsning på 640x480 og med bedst mulige lyd (fra en mixer)
Jeg ville meget gerne vide hvilken båndbrede jeg behøver for at kunne streame denne date flydende!
Mange tak for hjælpen!
JRostved
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
15. oktober 2005 - 18:52 #1
Det kamera du køber kan ikke komprimerer det vil derfor kræve 900 kb stream, hvis det skal kører på maks billeder pr. sek (30 billeder), nu er 30 billeder ikke nødvendigt (25 billeder pr. sek er live). Hvis jeg forstår det rigtigt skal kamera knaldes direkte på nettet?

eller skal der noget pc foran som komprimere, så kan du få det ned i 300 kb/s.

Alternativt sksl du købe en kamera, der kan MPEG4 f.eks http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=155652 som kan u begrænse det lidt.