Avatar billede knowman Juniormester
13. oktober 2005 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tab-tasten virker ikke til decrease og increase indent for bullet

Normalt plejer man at kunne rykke punkterne i en liste ind og ud, dvs. ændre niveauet i hierakiet, ved at trykke på tab-tasten hhv. sh-tab, men det kan jeg ikke på min maskine længere. Jeg må have været inde og pille ved et eller andet? Hvordan får jeg den til igen at fungere, så jeg bare kan bruge tab-tasten, og ikke skal op og klikke på værktøjslinjen hver gang?
Avatar billede phillips Nybegynder
21. oktober 2005 - 16:36 #1
Word 2003: Funktioner -> Instillinger for Autokorrektur -> Autoformat under skrivning -> TAB og TILBAGE justerer venstre indrykning og indrykning af første linie -> OK
Avatar billede knowman Juniormester
21. oktober 2005 - 19:44 #2
Ja, der var den! Mange tak for hjælpen!
Avatar billede phillips Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:11 #3
Ingen points? :(
Avatar billede knowman Juniormester
22. oktober 2005 - 17:19 #4
Sorry, jeg glemmer altid at markere personen, der skal have point ude til venstre. Trykker bare accepter. Nå, men nu skulle det være i orden.