Avatar billede zybe Nybegynder
12. oktober 2005 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Krav til webshop

Skal til at lave en webshop.

Den skal enten køre i Mambo/Joomla eller Oscommerce.

Der skal være Dankort betaling. Hvad kræver det, hvor skal det hostes, ssl, pbs, gateway osv.

Gerne priser med link til udbydere, og forklarende ord om hvad der kræves osv..

På forhånd tak..
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. oktober 2005 - 19:29 #1
aller først starter du med at ringe til PBS, de skal godkende dig nemlig ( ikke sådan lige til altid ) du skal også have en gateway, der findes mange på markedet
www.dibs.dk
www.freepay.dk
www.interpay.dk
www.wannafind.dk
bla bla bla og en masse andre.

De koster alt fra 150 til 1000 eller deromking.

PBS tager 1000 om året for at have dankort, 1000 for udenlandske kort og hvis man vælger begge pakker koster det 1500, altså 500 kroners rabat.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. oktober 2005 - 19:33 #2
Avatar billede zybe Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:06 #3
nogen der vil lave et svar??
Avatar billede zybe Nybegynder
14. november 2005 - 11:21 #4
så laver jeg selv et...
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. november 2005 - 20:40 #5
havde ikke lige fået en mail omkring det eller overset det :) men det er helt iorden med mig du beholder point selv.

Fortsat god aften