Avatar billede mobius6 Juniormester
12. oktober 2005 - 08:23 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ingen mails

hej Coadmins

jeg har ikke modtaget en eneste mail i 11-12 dage
(burde få mindst 20 om dagen)
har skrevet til info[at]eksperten...  uden esponse
HVAD sker der???

(har heller ikke modtaget mails om at jeg ikke modtager mails
af den ene eller anden grund?
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2005 - 08:26 #1
Benytter du (eller din udbyder) at spam filter? Efter Eksperten blev flyttet, har vi set enkelte eksempler på at mails fra Eksperten bliver opfattet som spam.
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. oktober 2005 - 08:35 #2
@gmail

og intet filter efter mit kendskab
-------------------------------------------

jvf i øvrigt: http://www.exp.dk/spm/654434
Avatar billede kenp Novice
12. oktober 2005 - 08:51 #3
prøv nærmere at læs her også.. http://www.exp.dk/spm/652008
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2005 - 08:52 #4
Det spørgsmål du henviser til, beskriver jo netop at Gmail kan finde på at opfatte mails fra Eksperten som spam.

Har du prøvet at kigge i din spam/junk folder?
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2005 - 08:54 #5
kenp: Ret vigitge informationer du kommer med i det spørgsmål - jeg siger det lige videre så vi er sikker på de er klar over det :)
Avatar billede kenp Novice
12. oktober 2005 - 08:56 #6
Det var nu mere hvordan man kan stoppe det med gmail ;)
Men det andet er også relevant.. kan være derfor at gmail stopper den.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. oktober 2005 - 09:04 #7
For et par dage siden mailede jeg infoaeksperten pga manglende mails. Jeg fik svar efter nogle timer. Svaret var at de arbejder på sagen men ved ikke hvornår fejlen er rettet.
Avatar billede huset Praktikant
12. oktober 2005 - 10:05 #8
Modtager heller intet
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
12. oktober 2005 - 11:00 #9
Jeg oplevede forleden at jeg ikke fik mail i 1½ dag, kontaktede Scannet hvor jeg har min konto og fik besked på at jeg da fik mail, al min mail lå nok så fint i postkassen på min mailserver (som står hos dem), hvad var så problemet, jo såmænd min Norton Internet Security, den blokerede simpelthen for al indgående.
Den er så afinstalleret og et andet antivirusprogram er sat ind i stedet.
Avatar billede huset Praktikant
12. oktober 2005 - 11:45 #10
Eksperten er i luften igen
28. september 2005, 13:55
Så er den nye og forbedrede udgave af Eksperten.dk klar til brug.

Som vi beskrev i eNyt den 23. september har vi haft travlt med at identificere og rette de driftsmæssige problemer samt kodefejl på Eksperten. Nu er den forædlede udgave af websiden så klar til at blive brugt af Danmarks eksperter.

Vi regnede med at være i luften klokken 12, men blev desværre forsinket i en lille time på grund af lav båndbredde fra morgenstunden. Det medførte at ftp-overførslen tog en anelse længere end beregnet. Vi nåede dog næsten at indhente det tabte, og klokken 13 var siden i luften.

Der har ligget en del e-mails på standby i systemet, men de er nu på vej til alle jer eksperter. Vi vil uden tvivl løbe ind i yderligere småfejl, men de vil blive rettet så hurtigt som vi formår, og indtil nu har flytningen og opgraderingen været en ganske smertefri affære.

Hvis du støder på problemer, fejl eller lignende er du meget velkommen til at sende en e-mail på adressen: info@eksperten.dk. Husk at, hvis du beskriver problemet detaljeret, er det nemmere for os at rette det. På forhånd tak for hjælpen.

Håber I bliver glade for den nye version af Eksperten.dk.
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. oktober 2005 - 06:17 #11
stadig intet nyt herfra ;-(
Avatar billede no_stress Nybegynder
13. oktober 2005 - 18:07 #12
Jeg savner også mails fra eksperten, har ikke modtaget nogen siden eksperten blev lavet om
Avatar billede huset Praktikant
14. oktober 2005 - 10:12 #13
Totalt latterligt.
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. oktober 2005 - 12:49 #14
ja det må man sige!
anyway jeg tager en pause, så kan de jo sende en mail når de engang mener at systemet virker så man igen gratis kan yde spørgende folk en frivillig service
indtil da må dette studenterdrevne forum klare sig selv ;-))

et forum til IT eksperter bør drives som et sådan, ikke en kaffeklub.

farvel og tak for nu!
Avatar billede mobius6 Juniormester
19. oktober 2005 - 18:55 #15
yibi så får jeg mail igen (efter 3 uger) ikke dårligt IDG!
der må virkelgt sidde en håndfuld kompeente programører derude, wow!
Avatar billede kenp Novice
19. oktober 2005 - 19:58 #16
kan også se at de har rettet på deres post udsendelse så deres mailserver er begyndt at skrive hvem det er fra :) (se mit link længere oppe)