Avatar billede amplex Nybegynder
11. oktober 2005 - 09:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

windows update

hej

efter jeg har installeret sharepoint og projectserver
kan jeg ikke opdater windows 2003 server.
hjemmesiden prøve undersøger om der er opdate så stopper den efter 1 min.
kan i hjælpe mig?

fejel meddelsen

[Error number: 0x80244017]
  The website has encountered a problem and cannot display the page you are trying to view. The options provided below might help you solve the problem.
For self-help options:
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2005 - 11:22 #1
Prøv og læs nedenstående.

Project Server fails on Windows Update
http://mindsharpblogs.com/matthew/archive/2005/07/25/634.aspx
Avatar billede amplex Nybegynder
11. oktober 2005 - 12:32 #2
hej

tak. fandt ud af den bruger sin egen proxy local.
proxycfg -d sker der noget med sharepoint eller project server?

hilsen
amplex
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2005 - 12:45 #3
Som der står på siden: "The resolution detailed below MAY temporarily disable the connection between Project Server and WSS".

Så brugerne mister muligvis forbindelsen til serveren i en kort periode.
Avatar billede amplex Nybegynder
11. oktober 2005 - 12:52 #4
hej

Ok
mener mere at sharepoint eller projectserver kan køre normal igen uden problemer

hilsen amplex
Avatar billede snowball Novice
11. oktober 2005 - 13:04 #5
Det vil jeg tro.
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2005 - 20:12 #6
Fik du løst problemet? :)
Avatar billede amplex Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:29 #7
hej

jo tak det funger.
tak for hjælpen
Avatar billede snowball Novice
25. oktober 2005 - 20:33 #8
OK. Er du så venlig at acceptere mit svar sådan så spørgsmålet bliver lukket? :)
Avatar billede amplex Nybegynder
26. oktober 2005 - 08:20 #9
hej

jeg har trykket på accepter, er der andet man skal trykke på?
Avatar billede snowball Novice
26. oktober 2005 - 08:40 #10
Ja, du skal vælge mit navn i boksen til venstre før du klikker på Accepter :)