Avatar billede ldm111 Nybegynder
07. oktober 2005 - 23:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Undgåelse af login

Hvordan kan man undgå login i XP således at man kan tænde maskinen,ende på skrivebordet og der starte med at arbejde?
Avatar billede screem_brille Novice
07. oktober 2005 - 23:13 #1
hent tweak ui fra microsoft, der kan du indtaste kode og brugernavn så du logger på automatik (samt en masse andre smarte ting)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2005 - 23:17 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. oktober 2005 - 23:38 #3
jeg plejer at bruge denne opskrift:

Vis ikke logon-scriptet under opstart
Dette tip er gældende for : Windows 2000, Windows XP.

Nedenstående indstilling styrer hvorvidt udførslen af logon-scriptet vises i det velkendte DOS-vindue under opstart :

Ved hjælp af regedit.exe finder du nøglen :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Policies\System

Tilføj eller opdatér værdien HideLegacyLogonScripts (DWORD) og sæt den til 1 for at slå indstillingen til (scriptet vises ikke), eller 0 for at slå den fra igen

Næste gang du genstarter Windows vil ændringen være trådt i kraft.

http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp
Avatar billede ldm111 Nybegynder
07. oktober 2005 - 23:51 #4
hvordan giver jeg pointtil vejmand
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:07 #5
vejmand skal blot lægge et svar, så kan du give ham point.
Avatar billede ldm111 Nybegynder
08. oktober 2005 - 00:50 #6
svar
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. oktober 2005 - 01:25 #7
Smiler det var ikke der selv der skulle ligge et svar men vejmand. Når han har gjort det kan du først give ham point.

Men du kan kigge på www.arlet.dk helt bestemt her http://www.arlet.dk/xp_logon.htm
Avatar billede ldm111 Nybegynder
08. oktober 2005 - 06:31 #8
Jeg er meget glad for jeres angagement og forundret over hvor god hjælp man kan få her. Håber jeg kan komme af med mine points
Avatar billede vejmand Juniormester
08. oktober 2005 - 08:31 #9
Her kommer et svar så du kan give point.  c",)

Marker mit navn i boksen ude til venstre, og klik på "Accepter"