Avatar billede holemose Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flytte PopUp Form

Hej.

Hvorfor kan man ikke flytte en
Popup formular med træk og slip?
Avatar billede -anders- Juniormester
06. oktober 2005 - 21:44 #1
Hej, hivis din popup form er angivet som en dialogboks, kan den flyttes rundt, men størelse på form kan ikke ændres med "træk og slip,er det det du mener
Avatar billede -anders- Juniormester
06. oktober 2005 - 21:45 #2
I design på formen under fanen formater neders kan der angives om form formen er flytbar eller ej, prøv at chekke det
Avatar billede holemose Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:58 #3
Hmmm, kan nu ikke lige finde noget om flytbar eller ej,
kun under rammetype .

Vælger jeg rammetype: tynd, kan tilpasses, el. dialogboks kan den godt
godt flyttes rundt, men så får jeg den grimme blå bjælke for oven,
som jeg ikke er interesseret i.
Avatar billede -anders- Juniormester
06. oktober 2005 - 22:05 #4
Okay, hvis man åbner en form i designvisning, og klikker på fanebladet Formater, er der nederst en combobox hvor man kan vælge om form skal være flytbar eller ej, hvis din forms rammetype er sat til Ingen kan den ikke flyttes rundt uanset hvordan indstillinger for formen ellers er sat
Avatar billede holemose Nybegynder
06. oktober 2005 - 22:10 #5
Ok, det er desværre også min erfaring. Så kan man diskutere hvor
smart det er?
Avatar billede -anders- Juniormester
06. oktober 2005 - 22:39 #6
Hæ ja det kan du have ret i forsat god arbejdslyst med projektet, hvis du ikke kan bruge mit svar skal du blot afvise det og evt lukke spørgsmålet
Avatar billede holemose Nybegynder
07. oktober 2005 - 23:05 #7
Jeg fik da bekræftet at det ikke kan lade sig gøre,
så point og tak for forsøget. :o)
Avatar billede -anders- Juniormester
08. oktober 2005 - 09:47 #8
Selv tak, og tak for point