Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2005 - 15:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

99% af CPU

Hej,

Jeg har med jævne mellemrum at Backup Exec 9.1 tager 99% af min CPU, vi kan heldigvis ikke mærke det noget særligt på vores mailserver som kører på samme maskine, men når man lige skal tjecke status på backupen er det næsten umuligt at bruge maskinen.

Har installeret de opdateringer som kommer når jeg væler "Autoupdate".

Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre så den ikke gør det ?

Fra
Leif
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. oktober 2005 - 17:52 #1
jeg ville geninstallere programmet. Og lige checke for virus, og lign..
det er blot et bud, da jeg ikke kender prgrammet.
Avatar billede schluter Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:35 #2
Kør noget spyware remover..

Kan anbefale ewido...:)
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2005 - 08:41 #3
schluter -> Når det er Backup Exec som tager CPUen ?
Avatar billede beorn Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:47 #4
Jeg var selv ude for det med backupexec 8.6 på vores filserver for et godt stykke tid siden. jeg mener at årsagen var at når der kom en bestemt type warning så gik den helt kold og brugte så 10-15 min på at håndtere det. jeg geninstallerede og skiftede til veritas egne tapedrivers så har jeg ikke set det siden.
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2005 - 08:53 #5
beorn -> :( Har lige geninstalleret og skiftet til deres egne Tapedrivere !
Avatar billede leif Seniormester
21. oktober 2005 - 00:56 #6
beorn -> Nogen andre bud ?
Avatar billede beorn Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:37 #7
ah så misforstod jeg dig. jeg forstod det som at du havde geninstalleret og det havde virket :)

har du evt kigget på support.veritas.com ? de har en ok database med problemløsninger, kan huske at jeg faldt over en del information da jeg havde problemet.
Avatar billede leif Seniormester
26. oktober 2005 - 13:11 #8
Jeg har kigget der, men kan ikke umiddelbart finde en løsning på det.
Avatar billede leif Seniormester
09. november 2005 - 15:58 #9
Hvis beorn ønsker point bedes han ligge et svar så vi kan få lukket.
Avatar billede beorn Nybegynder
09. november 2005 - 16:34 #10
Det er lige meget med point, jeg hjalp dig jo ikke til en løsning på problemet. så det vil være lidt for meget at kræve point for det også :)

ellers tak
Avatar billede leif Seniormester
09. november 2005 - 16:50 #11
Svar.
Avatar billede leif Seniormester
09. november 2005 - 16:50 #12
Okay, lukker.