Avatar billede ha7941 Nybegynder
04. oktober 2005 - 21:50 Der er 4 kommentarer

Design af logo

Hej!

Jeg overvejer så småt at starte min egen virksomhed. Virksomheen hedder holgershotline, og beskæftiger sig med microft baserede løsninger, såvel nye installationer som support på gl. installationer. Der udover kan vi også håndtere sikkerhed og konfiguration af diverse netværkskomponenter (router, firewall, printserver, wireless osv......)

Det jeg nu søger er forslag til design af firmalogo. Logoet skal være gennemgående let genkendeligt logo på brevpapir, fakturaer på vores webside (når vi engang får de op at stå). Firmanavnet er holgershotline

På forhånd mange tak for nogle forslag
Avatar billede ha7941 Nybegynder
05. oktober 2005 - 17:06 #2
Mange tak for forslaget weblex, men jeg tror lige jeg ser tiden an, om der kommer flere forslag ind......
Men udemærket bud..
Avatar billede weblex Nybegynder
05. oktober 2005 - 18:12 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
12. november 2005 - 20:45 #4
Hvor længe havde du tænkt dig at vente :o)