Avatar billede mick Nybegynder
04. oktober 2005 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uformelt mødested i London

Jeg skal mødes med et par potensielle forretningspartnere i London i neste uge. Jeg er ikke specielt godt kendt i byen og har behov for tips til en hyggelig cafe/bar hvor mødet kan afholdes. Det bør være et relativt stilfuldt men samtidig afslappet sted, uden høj musikk og andre forstyrende elementer, og belligende i centrum.

Det skal siges at møderne er højest uformelle og atmosfæren bør være tilsvarende. Hvis ikke havde jeg bare booket et mødelokale hos feks. Regus.
Avatar billede nythjem Nybegynder
07. oktober 2005 - 10:04 #1
Hej Mick.

Ring til den engelske ambasade..

De er til for dig og det samme.. :) Vi har rigtig gode erfaringer med dem i vores virksomhed, de er meget venlige og hjælpsomme..

http://myndigheder.danmark.dk/myndighed.asp?page=orgenh&objno=105030
Avatar billede mick Nybegynder
19. februar 2006 - 15:30 #2
Tak for hjælpen. Kom med et svar så får du poeng
Avatar billede nythjem Nybegynder
19. februar 2006 - 15:39 #3
Godt du kunne bruge det :)

God søndag.. :)