Avatar billede hcma Novice
03. oktober 2005 - 23:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændring af nickname

er træt af mit gamle nickname, så undrer mig om det er muligt at ændre til et nyt ?
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 00:13 #1
under indstillinger...
Avatar billede kalp Novice
04. oktober 2005 - 00:14 #2
før i tiden kunne admin jo gøre det ellers... men det bliver jo svært nu:)

Men jeg kan se at under indstillinger er det muligt at ændre nickname.. som pro medlem.. og det er du jo:)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. oktober 2005 - 07:20 #3
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2005 - 11:22 #4
kalp >>  du har jo ret :o))  så nu starter jeg med en blød ændring

majsmarken >>  kan du se bare et godt billede af catbody (læs: mandag morgen efter en hård weekend = ligner et druknet kattelig  ;o)  )
Avatar billede hcma Novice
04. oktober 2005 - 11:55 #5
gu've' hvad der sker ??
Pointene følger med - OK
Hvis man laver en søgning på det nye nick, kommer der kun et fåtal tråde op.
Top-10 listen er IKKE rettet.
Prøver at vente til imorgen for at se om der er sket noget mere.
Avatar billede hcma Novice
05. oktober 2005 - 11:13 #6
det eneste som åbenbart ikke er opdateret er søgefunktionen  (figurerer kun med ca. 82 tråde hvis jeg søger på hcma_catbody) men det kan jeg leve med :o)
lukker her.
Avatar billede kalp Novice
05. oktober 2005 - 11:24 #7
man må næsten gå ud fra det bliver opdateret på et tidspunkt:) hvis statistikken stemmer i din profil.. så er den der i hvertfald!