Avatar billede schluter Nybegynder
03. oktober 2005 - 12:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit internet

Jeg har fået et problem med mit net her igår...

Det er når jeg tænder min pc, så kommer jeg udemærket på MSN, men når jeg så åben Firefox/iexplore, så sker der ikk ngoet som helst..
De skriver henholdsvis færdig og done..

Hvis jeg så foreksemel går ind på onside.dk så skal jeg b are trykke F5 en masse gange, og så kommer den på et tidspunkt..?

BUT WHY?:S

Har prøvet at køre ad-aware, AVG, Northon05 og Spy Sweeper... Og intet er fundet...

Det som om det kun virker i perioder..

Jeg sidder på en XP maskine med SP2... Og alle drivere er installeret.. For det virkede i fredags.. Men så igår forsvandt det bare..:S
Avatar billede halifax Nybegynder
03. oktober 2005 - 13:11 #1
Prøv at lave en systemgendannelse fra i fredags, eller tidligere.

Slet Midlertidige internet filer og coocies.
Avatar billede schluter Nybegynder
03. oktober 2005 - 13:20 #2
Skal man ikk have sat den til at tage et "billede" i fredags så..?? Og ved forresten heller ikk om det er slået til..:S

Har slettet coocies og midlertidige filer..

Er ikk hjemme lige nu, så kan ikk teste jeres svar lige pt..
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 13:40 #3
hvis ikke du har ændret på systemgendannelses indstillingerne er det som standard slået til ;) xp opretter selv gendannelses punkter værd 24 time, http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/plan/faqsrwxp.mspx
Avatar billede schluter Nybegynder
03. oktober 2005 - 13:54 #4
Er det ikk andre muligheder end System restore..??

Kan det være SP2 der har indflydelse på det..?? Lagde den ind igår, men nettet virkede heller ikk før den kom ind...
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:04 #5
det er muligt at det er denne patch du mangler , http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=17d997d2-5034-4bbb-b74d-ad8430a1f7c8 , men er ikke sikker når du siger at problemet osse var der før du installerede SP2..
Avatar billede schluter Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:33 #6
Det var der også før jeg lagde SP2 ind igår.. Det er jeg næsten sikker på..

Men tak for linket, tjekker det lige her når jeg kommer hjem.. Hvis det virker, så er der point til dig..:)
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:40 #7
hvis det virker er det jo bare fint ;) jeg samler ikke på point, så hvis denne løsning dur,snupper du selv point.Løser det ikke problemet prøver vi at finde andre løsninger (c:
Avatar billede halifax Nybegynder
03. oktober 2005 - 23:26 #8
Prøv med IEFIX. Reparerer IE.
Læs om det og download her
http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
Avatar billede schluter Nybegynder
05. oktober 2005 - 10:19 #9
Har fået løst mit problem....

Kørte Ewido, og den fandt en backdoor tror jeg det var.. Og nu virker de thele fint.:)

Men tak for jeres "løsninger"...:)