Avatar billede perlys Praktikant
02. oktober 2005 - 18:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobil bluetooth headset til computer

Kan et et Sony Ericcson bluetooth headset installeres, så det kan bruges på computeren? - Altså så det kan bruges med Skype eller VoipBuster?

(Min bluetooth manager kan godt finde og connecte det, men headsettet er ikke synligt som audio enhed.)
Avatar billede ghetix Nybegynder
02. november 2005 - 09:29 #1
Det kan den i teorien godt, jeg kender flere bluetooth-headsets fra andre producenter som rent faktisk reklamere med de kan bruges på Skype etc.
Men om din Sony Ericsson kan ved jeg ikke med sikkerhed, det både ja og nej, for den er jeg hovedsageligt lavet til at forbinde med en telefon, men det må alle andre bluetooth headsets også være som hovedregel. Prøv dig lidt frem på computeren, eller spørg i en lokal teleforhandler men det godt nok ikke altid man kan stole på deres svar.
Held og lykke med det Perlys.
Avatar billede perlys Praktikant
02. november 2005 - 09:36 #2
Tak for svaret, men jeg lukker med overbevisningen om, at mit headset ikke kan bruges.