Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 13:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Eksperten - Gavmilde med mails nu?

Det er lidt ironisk, at der først ingen mails bliver sendt ud, men nu får jeg 2.stk pr indlæg;)

En mail er nu ellers nok
Avatar billede weblex Nybegynder
01. oktober 2005 - 13:50 #1
Jeg får også flere af mine mails flere gange - men aldrig samme dag...?

c",)

(men hellere masser af mails end ingen mails)
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 13:55 #2
I går var det lidt spredt, men i dag er de blevet modtaget lige efter hinanden:)

men ja.. hellere lidt for mange en alt for lidt:)
Avatar billede hcma Novice
01. oktober 2005 - 14:05 #3
fik også en helt stak dubletter igår
Avatar billede ksoren Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:20 #4
Måske de har ansat en ny programmør, som skal lege lidt med tingene for at finde ud af hvordan det hele virker? jeg synes der er sket flere "uheld" efter sitet blev flyttet
Avatar billede kalp Novice
01. oktober 2005 - 23:47 #5
hehe nu får jeg ligefrem 4 mails pr. indlæg:o) dog ikke ved alle
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. oktober 2005 - 23:54 #6
(Jeg har også her til aften modtaget "dobbelt" E-mail på diverse tråde...)
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. oktober 2005 - 11:12 #7
jeg har ikke fået mails i 3 dage (ikke en eneste)
Har bestemt mig for at give dem 2 dage mere 'så er min tålmodighed med E så slut
føler mig sgu efterhånden FOR våd ned ad ryggen.
Avatar billede kalp Novice
02. oktober 2005 - 11:47 #8
jeg er ellers oppe på rekord nu... 7 mails pga. et indlæg hehe
Avatar billede weblex Nybegynder
02. oktober 2005 - 11:50 #9
...okay glem lige mit tidligere indlæg om "hellere masser af mails end ingen mails". Det der kan da vist godt gå hen op blive temmelig træls :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. oktober 2005 - 05:41 #10
Nogle mails får jeg med det samme. Nogle får jeg forsinket og nogle får jeg slet ikke.