Avatar billede apo Praktikant
30. september 2005 - 16:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Konstant login

Hej.

Efter at Exp er blevet gennemgået for fejl og andet, oplever jeg at jeg bliver logget af efter et stykke tid. Tidligere kunne jeg logge på, og forblive logget på indtil jeg selv loggede af.

Er det meningen at man bliver logget af, hvis man er inaktiv i en times tid eller lignende?

Apo
Avatar billede udvikler Nybegynder
30. september 2005 - 16:38 #1
for mig sker det hvis jeg går ind på exp.dk eller experten.dk - jeg er kun logget ind hvis jeg går ind på eksperten.dk :S
Avatar billede apo Praktikant
30. september 2005 - 16:49 #2
Jeg skriver altid exp.dk i adresselinjen. Man burde da kunne forblive logget ind uanset om man skriver exp.dk, experten.dk eller eksperten.dk; Hvad er formålet ellers med, at man kan bruge alle tre adresser - hvis man kun kan logge 'rigtigt' ind via den ene adresse?
Avatar billede ksoren Nybegynder
30. september 2005 - 18:35 #3
Det skyldes vel, at når du benytter et andet domænenavn, så sender din browser ikke din session cookie med
Avatar billede kenp Novice
30. september 2005 - 22:20 #4
log ind på begge domæner så vil det virke ;)
Avatar billede apo Praktikant
30. september 2005 - 23:50 #5
kenp > Hvad mener du?
Avatar billede busschou Praktikant
01. oktober 2005 - 08:25 #6
Jeg har samme problem i min FF, jeg bruger altid domænet eksperten.dk, førhen kunne jeg logge ind, og efter ti timer var jeg stadig logget ind, nu er jeg logget hurtigt af automatisk, jeg er med på der selvfølgelig nok er forskel de to domæner imellem, men at det ikke virker som før på det ene domæne alene, det må jo skyldes de har rettet i systemet et sted så ens session dør efter kortere tid
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
01. oktober 2005 - 11:14 #7
Det virker fint ved mig med begge domæner.
Måske et dumt spørgsmål, men husker I at bruge login funktionen via menupunktet oppe i topbaren og ikke den ude i venstre side? Den til venstre husker nemlig ikke ens login.
Avatar billede apo Praktikant
01. oktober 2005 - 15:55 #8
mikkelbm > En huskefunktion bruger så vidt jeg ved cookies. Da jeg sletter mine cookies hver dag, vil det ikke gavne noget.
Avatar billede busschou Praktikant
01. oktober 2005 - 18:32 #9
Jeg har aldrig brugt nogen huske funktion, for mig handler det om at jeg selvom browseren er åben i ti timer førhen ikke blev logget ud, men nu gør jeg
Avatar billede apo Praktikant
02. oktober 2005 - 01:17 #10
busschou > Heller ikke her.
Avatar billede apo Praktikant
07. oktober 2005 - 20:06 #11
Det kunne være godt med en kommentar fra en co-admin, inden jeg lukker spørgsmålet...
Avatar billede apo Praktikant
09. oktober 2005 - 02:17 #12
Problemet er stadig det samme, men jeg kommer ikke videre her :-/

Tak til jer, der deltog.

// Lukker

Apo
Avatar billede fangel Nybegynder
12. december 2005 - 10:26 #13
Vi er bekendt med problemet og det _vil_ blive rettet på et tidspunkt - kan dog ikke give nogen tidshorisont.

Morten Fangel
  IDG Danmark A/S