Avatar billede theselfimages Nybegynder
30. september 2005 - 11:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobil SMTP til bærbar

Hvad kan man gøre, hvis man med sin bærbar rejser meget (+ flytter den mellem forskellige Hotspots, forbindelser, etc) og har brug for en mobil SMTP - i stedet for at skulle være bundet til at bruge en fast internetudbyders SMTP (TDC, Tiscali, etc.)

Ikke mange Hosting virksomheder tilbyder SMTP, men henviser til brug af ens internet udbyders SMTP. Men det er jo svært hvis man ikke altid er samme sted.

Jeg har set på dette: www.smtp.com

Men findes der ikke ligene danske løsninger?
Eller i det hele taget en god og stabil løsning for folk der rent faktisk ønsker at bruger deres bærbar som bærbar?
Avatar billede krohn Praktikant
03. oktober 2005 - 05:34 #1
Der er en her, men den er lidt dyr syntes jeg http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/smtp_server/priser/
Avatar billede theselfimages Nybegynder
09. oktober 2005 - 02:00 #2
Takker