Avatar billede popstar Nybegynder
29. september 2005 - 13:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nulværdi fremkommer ved brevfletning

Vedr. Version 2002

Hvordan undgår jeg at der kommer et '0', når jeg fletter fra et Excelark hvor der er tomme fletter?
Avatar billede falster Ekspert
29. september 2005 - 15:24 #1
Selvom man fremstiller datakilden i Excel (xls-fil), er det min erfaring, at det ofte er smart, at gemme den fra Excel som en csv-fil og bruge denne til fletningen.

Måske kan det hjælpe?
Avatar billede popstar Nybegynder
30. september 2005 - 12:33 #2
Hej falster!

Det virkede - men sgu' da mærkeligt, da det tidligere har fungeret fint med at hente den rene excel fil ind i brevfletningen.

PS: sender du mig et "svar" så du kan få nogle point?
Avatar billede falster Ekspert
30. september 2005 - 12:38 #3
Enig. Jeg begyndte at bruge metoden, da jeg ikke længere (vist nok ved overgang til Office 2002) kunne styre f.eks. decimaler i tal. Det så rigtigt ud i xls'en på skærmen, f.eks. kr. med to decimaler, men ved fletningen kom hel "matematikken" med.
Avatar billede popstar Nybegynder
30. september 2005 - 12:47 #4
for dårligt! - Jeg tror jeg vil sende en mail til Bill! - hæ hæ! - God weekend!