Teknologi, AI og forretning er i centrum på Computerworlds Cloud og AI Festival i København d. 18. og 19. september. Se hele programmet for den store konference om strategisk brug af Cloud og AI på: www.cloud-festival.dk
Jeg synes nu det kører meget hurtigere end tidligere - der er i hvert fald en mærkbar forskel i den positive retning.
Var der desuden andre end mig der kom til at læse sætningen "Nu er den forædlede udgave..." som "Nu er den forældede udgave..."!? ;P (http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=155)
Og det har irriteret mig lige så længe, at den ikke er der. Jeg hader at skulle op i menuen for at finde E kategorien.
Specielt for nye brugere ville det være smart, at den også var på forsiden. Jeg tror nemlig ikke ret mange er klar over, at de kan finde info om E's funktionalitet herinde.
Jeg oplever at søgning går væsentlig hurtigere end tidligere. Siderne kommer også hurtigere frem.
Og så skal vi nok ikke forvente en RollsR fra dag 1.
Én ting vil jeg nu godt kommentere på. Jeg er sikker på at en del af de frustrationer som er blevet udtrykt hér på disse sider kunne være undgået, hvis der havde været et større informationsflow fra exp.
Med så store ændringer, hardware som softwaremæssige, så ville det måske være en idé at oprette et særskilt katalog der informerer kort om processens fremdrift. Så ved man der sker noget. De fleste deltagere vil nok have så stor indsigt at de ved at det ikke altid er så nemt.
For mit vedkommende er det tavsheden der har været mest frustrerende.
huset: Som vi har skrevet en del gange efterhånden, så har Eksperten ikke haft nogen officiel admin siden Jacob forlog IDG for ca. 1 år siden. Dermed er det jo også lidt svært for en "ikke eksisterende" admin at deltage i diverse tråde.
Mht. hastigheden, så har jeg i løbet af dagen prøvet Eksperten på flere forskellige linier, og alle steder har jeg oplevet en mærkbar forskel i den positive retning.
Lad os da glæde os over der rent faktisk sker noget på exp, i lang tid har vi jo fået lovet der ville ske noget, men gang på gang er det blevet udskubbet.
Jeg tror vi med tiden kan se IDG bliver mere aktiv på exp fronten og løbende retter og opdatere ( det håber jeg da ihvertfald på)
Jeg har efterspurgt en opdatering af vores bug tracking system så vi får et overblik over hvad der er blevet lavet. IDG har svaret i de nok skal få udviklerne til at opdatere listen hurtigst mulig. Når det er sket, så skal jeg nok opdatere artiklen så I reelt kan se hvad der er blevet rettet :)
Måske, men det er jo ikke sikkert alle har den samme prioritering af hvad der skal rettes først.
Systemet er jo først kommet op at køre idag, så jeg har den opfattelse at de skal ha' en mulighed for at få det til at fungere før vi hænger dem.
Alternativt kan de jo opkræve et større beløb af brugerne til dækning af omkostningerne ved implementeringen. Så har vi et berettiget krav til at der leveres resultater!
Med den indstilling så kan du jo heller ikke forvente der bliver lavet noget, især ikke hvis udviklerne skal have samme indstiling som dig :o)
Men jo ser da ikke særlig lyst ud efter som feedback og problemer har været et helved i lang tid uden nogen form for information.
Men synes det lyder lidt som om der er kommet gang i et ordenlig bugtracking system og der er knyttet nogle udviklere til sitet, hvis coadmins som Snowball bliver ved med at presse på så er jeg sikker på der nok skal komme nogle ændringer løbende.
Jeg får også masser af mails nu, og mails om nye indlæg kommer "real time" :)
Der har vist sneget sig en lille fejl ind i artikel systemet i forbindelse med opdateringen. Karakteren til min artikel om alt dette - http://exp.dk/artikler/786 - står til at være 247% ;D
pacroon: Vi trænger ikke til et nyt CoAdmin valg - vi trænger til et nyt CoAdmin system som opfylder vores ønsker og ikke mindst behov. 6 ud af 7 CoAdmins har tilkendegivet over for IDG at deres lave aktivitetsniveau skyldes vores mildest sagt elendige CoAdmin system.
Synes godt om
Slettet bruger
28. september 2005 - 22:09#31
snowball > Okay, jeg kender af gode grunde ikke det system, men det lyder alvorligt...
Hvis de her fejl havde været her en enkelt dag, så tror jeg ikke nogen havde så meget som hvisket.
Men flere af fejlene har haft 1 års jubilæum.
Du har ret i at vi ikke betaler kroner for at bruge E. Og hvis IDG melder ud at de ikke vil ofre penge på E så er det helt fint - så finder vi vel andres sites at bruge vores tid på.
Men melder de ud at fejl bliver fixet, så må man have forventning om at de bliver fixet - uanset finansering af sitet.
Og det er jo ikke filantropi at IDG driver dette site. Jeg formoder at Dell og Microsoft betale lidt for de banner reklamer.
Jeg er bekendt med at der har været fejl længe. Dem har jeg selv været med til at kritisere.
Men det 'nye' site skal trods alt ha' en rimelig chance for at vise at det kan fungere. Også selv om ikke alt fungerer fra dag 1.
Og så synes jeg ikke det er helt retfærdigt at hive gamle kaniner op af hatten nogle få timer efter det er gået i luften.
Det ku' jo være, at sitet er gået i luften lidt tidligere en godt er pga den megen kritik der har været, at man simpelthen har sagt "Lad det komme op i en fart og lad os reparere fejl hurtigst muligt derefter. Så kan brugerne da se at der sker noget."
Eller hvad ved jeg. Der kan være mange årsager. Desværre sker der ofte en overfortolkning når informationsniveauet er lavt og det anser jeg for at være en stor fejl fra sitets side.
Jeg synes vi som brugere skal holde øje med at der også sker noget i den nærmeste tid og reagere hvis vi kan konstatere at det ikke er tilfældet. Og ha' med i tankerne det som snowball implicit siger: "CoAdmin systemet fungerer ad h...... til"
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.