Avatar billede overgreat Forsker
27. september 2005 - 19:17 Der er 1 løsning

opkobling til internettet tager en krig?

Hej

Håber i kan hjælpe.

Har ISDN-modem. Bruger basis abonnement tdc.

Før jeg formatterede computeren loggede den meget hurtigt på. Efter en geninstallering har jeg fået den til at logge på internettet.... men den tager en krig om at godkende brugernavn og brugerkode..... faktisk står dette to gange før den får hul igennem.

Er der nogen der har en ide til hjælp?
Avatar billede gnuen Nybegynder
03. oktober 2005 - 14:59 #1
prøv evt. at skifte protocol på modemmet hvis du har mulighed for det v.110 eller v.120 måske endnu bedre hvis du prøver at bundle kanalerne. En anden mulighed kan også være at sætte +45 foran opkaldsnummeret dette kan have indflydelse på routningen af kaldet i teleselskabet