27. september 2005 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af Mambo på webhotel

Jeg har forsøgt at følge en vejledning til opsætning, fundet på nettet, dog uden held - database setup og ftp af filer går godt, når jeg så logger ind på siden er den bare blank... Er dog ikke helt sikker på at jeg har udfyldt configuration.php filen rigtigt, så også her noget hjælp...

Nogle som kan hjælpe?

Jeg har download følgende:

MamboV4[1].5.2.3-stable

Skal jeg download yderligere for at komme i gang?

Også forklaring til hvor og hvilke filer som skal uploades....

Jeg har webhotel hos b-one.net og kan forstå af div. indlæg, at det skulle kunne køre hos b-one.net...

Jeg er helt ny Mambo user - kender ikke system - men det ser meget lovende ud, så jeg håber at der er nogle som kan hjælpe.

Hilsen

Brandmanden
27. september 2005 - 18:41 #1
Ingen som kan hjælpe??? Eller skal spørgsmål flyttes til anden forum???
28. september 2005 - 14:45 #2