Avatar billede rashid Praktikant
26. september 2005 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forward fra Aethra Starvoice port 443

Hej

Jeg har brug for hjælp til følgende:
-min Aethra router skal forwarde alle porte til min access point (d-link 624+).
-Jeg ønsker at benytte RemotelyAnywhere på port 443, men problemet er at jeg ikke kan pinge min eksterne IP. RA er sat korrekt op til at lytte til på port 443 og dette virker hvis jeg benytter den lokale ip (192.168.0.100).
-kan man benytte 624+ alene som et access point og hvorledes kan dette gøres ?
Avatar billede snowball Novice
26. september 2005 - 12:44 #1
Du skal huske at du ikke selv kan teste det eftersom Aethra StarVoice routeren ikke understøtter NAT loopback.

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/aethra_starvoice_1020/port_forwarding/vejledning/

"Bemærk: Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at tilgå services via WAN-adressen fra LAN'et på indersiden af routeren. Dvs. at det ikke er muligt at se hjemmesider som hostes på samme netværk som man selv sidder via den offentlige IP eller via eget domæne."

Derfor kan du sagtens have sat det hele korrekt op, så prøv at få en anden en til at teste det via Internettet.
Avatar billede rashid Praktikant
26. september 2005 - 13:08 #2
damn :-(
Men takker for svaret. Jeg prøver at få en kammerat til at undersøge det havde ikke lige set den kommentar "Bemærk: Det er på nuværende tidspunkt ..." :-)
Avatar billede rashid Praktikant
27. september 2005 - 08:57 #3
hej Snowball...
læg et svar så får du points :-)
Avatar billede snowball Novice
27. september 2005 - 09:16 #4
OK :)
Avatar billede rashid Praktikant
27. september 2005 - 10:01 #5
Det er nemme points, men kommentaren hjalp og det er det vigtigste :-)
Avatar billede rashid Praktikant
27. september 2005 - 10:02 #6
jeg forwardede alle porte til min d-link router og nu kan alle porte styres herfra.