Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
24. september 2005 - 14:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lan Printer / Scanner Server

Jeg har problemmer med at få mit printer / scanner netværk til at virke, og jeg ville være glad hvis der var nogle der kunne hjælpe mig med dette. Jeg er ikke så god til dette, så det skal nok skæres ud for mig :)

Min printer server hedder - Linksys PSUS4 - PrintServer for USB with 4 port Switch

Min Printer/Scanner hedder - EPSON Stylus CX3200 - Printer/Scanner

Jeg har 2 problemmer.

1. Når jeg sætter med printer til mit printer server, kan jeg ikke finde printer serveren over netværket. Men hvis jeg tager printeren ud at usb porten i printer serveren kan jeg godt finde printer serveren over netværket ?

hvordan løser jeg det ?

2. Er det muligt at få noget værktøj så jeg kan bruge scanner over netværk ? Eller er det ikke muligt ?

hvilket program jeg jeg have fat i ?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 14:23 #1
Vedr ? 2 så kan det ikke lade sig gøre over netværket
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 19:09 #2
inden vi går videre med ? 1 så luk lige alle dine andre spøgrsmål .
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
25. september 2005 - 11:42 #3
det kan jeg ikke....jeg ved ikke hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2005 - 15:29 #4
læg et svar på den og så luk dem .

har du lagt ip nr / dns / gateway på din print boks ?

hvis du kan se boksen fra andre computere så kan du dobbel klikke på den så spørgen dem om den må instalere en netværks printer ,husk at den spørger om driveren til printeren .
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
25. september 2005 - 16:03 #5
ok...tak
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
25. september 2005 - 16:06 #6
jeg ved ikke hvordan jeg nu lukker den ???