Avatar billede mutti Nybegynder
16. april 2001 - 22:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MS Outlook Kalender

Hejsa

hvordan får jeg min kalender til at arbejde sammen med min vens?

KH MUTTI
Avatar billede Techwork Praktikant
16. april 2001 - 23:54 #1
Umiddelbart, vil jeg mene at det kræver en Exchange server, for at give andre til at se i sin kalender.

Hvis du har det kan du vælge \"Egenskaber\" på din kalender, og derefter fanebladet tilladelser.
Her kan du sætte op, hvad andre må kunne i din kalender.
Avatar billede vaase Nybegynder
17. april 2001 - 08:05 #2
Hvis du har outlook 2000 er det ikke nødvendigt med Exchange server.
Du går op i filer, del herinde kan man dele kalender ud, hvis du har inst. microsoft mail og posthus, da man skal sende en mail som den anden skal svare på.
Avatar billede mutti Nybegynder
14. maj 2001 - 20:18 #3
Lukker spg\'et