Avatar billede ybsiv Nybegynder
23. september 2005 - 23:33 Der er 6 kommentarer

Bluetooth forbindelse mellem E730 og Acer TravelMate 8100

Hej
Jeg sidder i øjeblikket og bøvler med mit bluetooth. Jeg har en Samsung SGH-E730 og en Acer Travelmate 8100 og vil gerne have dem til at finde hinanden igennem bluetooth.
Mobilen er er aktiveret, synlig aktiveret, sikkerhed fra.
På pc'en har jeg fra samsungs hjemmeside installeret Samsung PC studio PIM & file manger 2.0.
Ligeledes er der på pc'en slået "Registring til".

Det er lykkes at finde mobilen på pc'en og omvendt. Men det kan ikke lade sig gøre at oprette længere varende forbindelse. Adgangsnøglen er aktiveret.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

MVH Søren
Avatar billede ybsiv Nybegynder
23. september 2005 - 23:49 #1
Jeg har ikke fundet ud af hvordan mand gør, men efter en øl mere virkede det! Hvis der er nogen derved hvordan ¨må de gerne skrive så andre med samme problem kan læse hvordan det kan gøres.
I skal selvfølgelig nok få point!
Avatar billede ybsiv Nybegynder
24. september 2005 - 00:45 #2
Jeg var vist lidt for kæk!! Jeg kan kun få overført filer hvis jeg bruger "Guiden Bluetooth-filoverførsel". Dog er det som sagt kun lykkes mig at benytte programmet engang!! Hva sker der?!?!? Inde under netværksforbindelser står der ligeledes at bluetooth forbindelsen er afbrudt. Og det er selvom jeg overfører med Guiden
Avatar billede thov Forsker
24. september 2005 - 13:36 #3
Når SP2 installeres, får XP storhedsvanvid, og tror at dens Bluetooth drivere er bedre end alle andres - kun M$ godkendte drivere bliver accepteret.
Måske er det en opdatering til Acers BT-driver du mangler.
Avatar billede ybsiv Nybegynder
25. september 2005 - 18:09 #4
Jeg er ikke helt med på hvad en BT-driver er.....har været inde på acers hjemmeside, men kan ikke lige finde noget der hedder det. Hvor kan man finde den???
Avatar billede thov Forsker
25. september 2005 - 18:46 #5
Driverne er her: http://www.acer.com.hk/english/services/download/driver.php?model=TM8100
Umiddelbart er der ikke direkte nogen Bluetooth driver - måske er den en del af wlan-driveren.
Ellers undersøg comp. med Everest - måske er der oplysninger om BT-hardwaren, så kan du håbe på at producenten har en driver som virker.
Avatar billede ybsiv Nybegynder
26. september 2005 - 16:46 #6
Hvordan er det nu lige man giver point???