Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2005 - 15:46 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Karma jagt

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=john_stigers&option=karma

Dette vil jeg under ingen omstændigheder finde mig i.
Jeg har været nødt til at genaktivere min bruger for dette.
Venligst spor personen der giver denne karma - for det er joi helt klart samme spade der står bag alle sammen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. september 2005 - 15:57 #1
Jeg er ikke for spammere, men:

1) CoAdmins kan ikke se hvem der skriver karma-indlæg.
2) Det kan sagtens være en anden spade.. spader er der mange af..

/theSurfer
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 16:01 #2
Jeg tror næppe det er den samme spade som står bag alle dine dårlige karma tildelinger. Man kan ikke forvente, at alle kan lide en.

Jeg har jo samme problem selv og her viste det sig netop, at der var flere om chikanen.

Men jeg føler med dig.. jeg ved præcis hvordan det føles, men desværre har mine anmeldelser været forgævet så hav ikke for høje forventning med denne.

Op med humøret:)
Avatar billede busschou Praktikant
23. september 2005 - 16:16 #3
Jeg synes bare man skal glæde sig over at eksperten har indført et så ubrugeligt karma system - De gør jo trods alt det de mener er det bedste for os :oD
Forklaringerne går på at hvis ens navn står ved karmaen så tror man der kommer hævn karmaer
Nu er det modsatte jo så blevet bevist et uendelig antal gange
Men hvad, måske de overvejer at rette dette i deres nye opdaterede version?
Eller måske ikke ;o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. september 2005 - 16:19 #4
Ignorer Karma, da de indførte det var jeg lige ved at droppe eksperten, nu ignorere jeg det bare!
Avatar billede fromsej Praktikant
23. september 2005 - 17:53 #5
Det er fantastisk hvad vi skal finde os i, de karmatildelinger skriger jo til himlen i deres tåbelighed.
Ignorer dem, selvom det er svært, de af os der kender dig, ved jo at de er rablende forkerte.

Jeg er holdt fuldstændig op med at påtale regelovertædelser af samme grund, jeg gider simpelthen ikke slagsmålet, det kan godt være at vi er forpligtet til det iflg. reglerne, men det er jeg kyssekold overfor.
Lad dem bare spørge om fildeling og CD-keys, det er E!´s problem ikke mit, så længe man risikerer at blive svinet til på den måde fordi de kan gemme sig i anonymitet, blander jeg mig ikke, det hører ikke hjemme hverken i et forum, eller i det hele taget.
Det er en af de afgørende forskelle på mænd og børn, vi står ved hvad vi siger, og er villige til at tage konsekvensen af det, derfor underskriver vi vores tildelinger.
Avatar billede huset Praktikant
23. september 2005 - 17:54 #6
Totalt tilgrin man skal finde sig i den gang pis!!

Sjovt nok sletter coadmins heller ikke grove karmaer mere.

Tjek min karma John
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=huset&option=karma
Avatar billede busschou Praktikant
23. september 2005 - 17:59 #7
fromsej >> så længe man ikke ligesom ved "karma" tildeling i artikkelsystemet bliver registreret ved brugernavn, ja så kan man altså ikke bruge en "underskrift" til noget. Alle og enhver kan jo underskrive sig med dit navn. Ikke at jeg kan se hvad sjov nogen får ud af det andet end dumme drengestreger, men ja muligheden er der
Avatar billede arne_v Ekspert
23. september 2005 - 19:29 #8
man må finde sig i at få dårlig karma en gang imellem - også ufortjent

men jeg kan godt forstå at John synes at det er er mærkelig "bølge" han har fået

nu har jeg ikke læst de spørgsmål John har deltaget i idag, men han plejer ikke
sådan at genere folk i massevis

jeg synes måske derfor at coadmin godt kunne benytte lejligheden til lige at
trække en streg - mere konkret bede en "admin" om lige at slå op i databasen
og se om det er brugernavne med samme IP og hvis det er tilfældet så statuere
et eksempel (et pænt brev fra IDG's advokat kan formentlig få de fleste til
at forstå at der er grænser)

folk er i deres gode ret til at give dårlig karma hvis de synes at John er
for hård ved nogle brugere som han synes træder lidt ved siden af, men
at oprette en stribe brugernavne for at tildele "serie karma" bør man
ikke slippe godt fra
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2005 - 20:21 #9
Tjah...
I har alle og en ret, hver i sær på jeres egen måde :)

Jeg kan dog ikke se hvor det er jeg træder forkert idet jeg ikke er grov overfor folk, og har vist aldrig været det...

Men ok - skal det være, så skal det være sådan.
EEN ting ligger dog fast, og det er at karmagiver her helt tydeligt mangler fantasi idet husets og min karma fra samme bruger er 99% ens:

"Skrev du ikke noget med små hjerner??? Du er sgu da et klart forbillede for børnehaven. Ja, så blev præpupertetsungens karma erstattet med en ny. Du mangler et par stykker, makker. Har du styr på alle dine brugere? Ja, så blev præpupertetsungens karma erstattet med en ny. Du mangler et par stykker, makker. Har du styr på alle dine brugere? Brug nu ikke for mange hjerneceller på kalps profil. Du har jo ikke så mange af dem så du kan rutte med dem. Det ses ihvertfald tydeligt, siden du må copypaste for at få skrevet noget. Det må være mangel på hjernekapacitet. Men det har jo altid været et af dine kendemærker. "Så skal Stigers også nakkes..." Ja, det er utroligt, hvor mange gode brugere du har trukket med ned i sølet, lille mand. Hvorfor fiser du ikke bare af, inden du affolker Eksperten helt for eksperter? "Det er utroligt så skadeligt det er for et godt hoved at beskæftige sig med noget dumt". Tja, det er du jo selv det bedste eksempel på. Denne bliver opdateret hver eneste dag Denne er ene og alene givet for at irritere dig. Det synd dig for dig og huset. I er da for dumme!"
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2005 - 20:22 #10
Specielt undrer jeg mig over dette:
"Brug nu ikke for mange hjerneceller på kalps profil"

øøøh... hvad?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2005 - 20:43 #11
Lukker igen.
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 21:04 #12
Her er min teori.

Jeg er sådan set fuldstændig enig med de andre brugere. Du (john_stigers) optræder generelt meget pænt i spørgsmål som du deltager i. Jeg har desuden svaret på nogle af dine spørgsmål hvor du har været taknemlig for min hjælp:)
Jeg har af den grund tildelt dig god karma. Faktisk har du også tildelt mig god karma.. også underskrevet! (en du opdaterede med nogle pæne ord efter at alle karma'er forsvandt på et tidspunkt)

Så sker der noget interessant.

"huset" opretter denne tråd
http://www.eksperten.dk/spm/649713

han bliver beskyldt for, at have flere brugere og af en eller anden grund så nævner han min profil (karma).
Det mystiske ved det kan man så læse sig frem til i det spørgsmål han har oprettet.

På daværende tidspunkt havde jeg 142 karmatildelinger. Hvoraf 3 af dem blev opdateret løbende... også imens vi diskuterede i husets tråd.

Jeg indrømmer gerne, at jeg 100% mener det er "huset" som står bag disse karma tildelinger til mig (sammen med en anden profil, men ingen grund til, at nævne den)... men alt det kan man læse om i denne tråd hvor jeg anmelder "huset" http://www.eksperten.dk/spm/615992

Hvor der selvfølgelig heller ikke blevet gjort noget ved situationen.

Det mystiske er så, at pludselig kommer der en dårlig karma! Denne karma er underskrevet af john_stigers..

Her tænker jeg selvfølgelig hvad john_stigers har imod mig? For jeg har ikke deltaget i nogle tråde med ham i lang tid! og der har heller aldrig været nogle problemer med ham!

Jeg kigger derfor på antallet af karma tildelinger jeg har fået... stadig 142..
Måske har jeg overset noget tænker jeg, men nej.. der er stadig kun 3 dårlige karma'er men denne gang er en af dem altså blevet underskrevet.

som busschou helt rigtig er inde på så kan det være en falsk underskrift.. men ved de fleste ved, at john_stigers og "huset" er gode venner.. så gode venner at de selvfølgelig har en meget tæt kontakt.. (online vil jeg gætte på ICQ/MSN hvilket er meget praktisk for Dem)

Men tilbage til karma situationen.... "Huset" er ret hurtig til at gøre mig opmærksom på, at john_stigers har underskrevet en af de karma'er jeg har fået.. Det er selvfølgelig for at jeg skal virke som et fjols.. nu hvor jeg beskylder "Huset" for at stå for chikane i min karma.. og altså står for mere end en karma tildeling!

Pointen er egentlig bare, at der er mange brugere som har fulgt med i de andre tråde og selv i denne... men de deltager ikke nødvendigvis i debatten:)

Jeg tror ikke det gav john_stigers mange points, at underskrive en dårlig karma til mig, som for alle dem som har fulgt med i min karma hurtigt kunne se at det er en karma tildeling som løbende er blevet opdateret annonymt.
(og hertil ved jeg rent faktisk til andre brugere som selv var opmærksomme på dette)

I den negative karma kunne man læse noget med halløj om mig og "huset" hvilket jeg ikke lige kan huske, men støtte til huset og rend og hop til mig.. Det er også helt okay.. john_stigers har lov til at have sin mening:)

Men jeg tror i hvertfald, at dette har været en stor grund til den dårlige karma john_stigers har modtaget.. han modtager det trods alt efter, at han underskrev sig... Jeg ved ikke hvor mange der følger med i Min, huset's, og stigers karma.. men har da en god ide om at der er tale om en del personer!

*****************************************************************************

Alt det jeg skrev var ikke for, at sætte john_stigers ELLER huset i dårligt lys...

I teorien kunne det være mig, som stod bag alt chikanen!

IDG kan gøre alle en tjeneste... undersøge hvem der er skyld i hvad:) Det kræver trods alt blot nogle simple SQL sætninger i databasen så er den skid slået.

Om ikke andet så holde så kan du "overvåge" os når vi er online.. Logger jeg først ind med min IP på min profil og efterfølgende en anden profil og så en helt tredje så må det fortælle lidt om, at jeg nok har mere end en profil...

og ellers fortæller det, at huset eller john_stigers har mere end en profil (måske også 2-3 andre personer som holder sig i baggrunden imens disse debatter foregår)

en ting er sikkert... Der er mindst en af os 3 der har oprettet og er aktiv med mere end en profil!!

Lad det ikke blive til en advarsel fra coadmins om at få lukket sine profiler og kun have en profil aktiv.. vi kender reglerne... og det må betyde en permenent deaktivering af samtlige profiler man måtte have!
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 21:15 #13
Man kan så undre sig over hvorfor, at der pludselig er røget en dårlig karma imens dette spørgsmål har været igang og den karma som john_stigers har i sin profil og som huset også har forsvandt før dette spørgsmål blev oprettet..

Ikke, at jeg brokker mig:) men det får en til at spekulere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2005 - 21:17 #14
Den dårlige karma fra mig, VAR faktisk fra mig...
Og ja, vi skriver sammen dagligt - men vi planlægger ikke aktioner mod brugerne på eksperten som nogen tror. Vi brokker os til hinanden og det skal vi sgu have lov til - at brokke sig til den bruger man har set sig gal på, fører ingen steder hen - specielt ikke i et online forum som dette, hvor det skrevne ord let kan misforstås :)

Du skrev noget på dit minisite jeg syntes gik over stregen - var nok også en smule hård i mine ord kan jeg se nu, men i det øjeblik jeg gav den mente jeg det.

Jeg er klar over at du og vedkommende du skrev om ikke er de bedste kammerater, og derfor kom den da jeg så den.
Jeg har ikke selv fjernet den karma og kan heller ikke se nogen grund til at den skulle komme igen.
At du og denne bruger ikke kan enes er jeg nemlig ligeglad med.
Alle er ikke ens, og mange kan ikke forstå at "jeg ikke kan lure xxx af og se hvordan han er bag facaden" som en skrev til mig. Han er som han er, og det må man tage med, lide det eller ej. Personligt så indrømmer jeg at han kan være en smule hård i hans ord, men for det meste har han faktisk en pointe i det han siger ;)

Ví ved begge hvem vi taler om her - ingen grund til at nævne navne :)
Avatar billede kalp Novice
23. september 2005 - 21:33 #15
john_stigers >>

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan forstå hvordan du kunne vide hvem jeg talte om på mit minisite...

"Huset" har været venlig, at copy/paste hvad der stod i sit spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/649713

Der stod
***************************************************

Tjah og så begynder han igen.... Hvad er det man siger? Små mænd små hjerner?

Du ved selv hvem du er;) Ps. Hvis du opgiver navn og adresse så sender jeg dig gerne min autograf.. du har været min største fan igennem de sidste 9måneder!

Imponerende. Så du har pt. mindst 3 aktive brugere.

***************************************************

Det fortæller ikke en meter om hvem jeg taler om og tonenfaldet i det er faktisk slet ikke så slemt:)

Men jeg er da glad for, at du indrømmer det! Det er mere mand end en vis anden person!
Avatar billede fromsej Praktikant
23. september 2005 - 22:17 #16
Jeg fik "allerede" mail om dette indlæg nu! 23/09-2005 17:59:28
Det er imponerende.*GH*
Busschou >>Det har du ret i, men så kan man da spørge den der har underskrevet om det er ham, et simpelt PrintScreen kan bruges som "bevis".*S*

Et lille råd til Kalp, John Stigers, Huset og de andre der kører på Karmatangenten, eller ikke gør, det er umuligt at gennemskue for almindelige dødelige, som jeg trods alt er(undrer også mig).
Fjern dog jeres karmatildelinger til hinanden, hvis i har lavet nogen, lad så være med at tjekke jeres karmaer i en uges tid, på et eller andet tidspunkt vil det stoppe, når der ikke kommer respons på det, selv præpupertetsungerne(Copyright Fromsej), bliver trætte af legen til sidst.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. september 2005 - 22:41 #17
Det her karma er ved at løbe helt af sporet.
Dødstrusler i screem_brilles karma, og masse-tildelinger til huset og john_stigers som mest af alt minder om en stening på et offentligt torv et sted i mellemøsten.

Jeg gider snart ikke mere... Karma er årsag til flere skænderier end point.

Fjern dog i det mindste muligheden for at give det anonymt. Efter at have boet i udlandet i nogen tid og fået tingene i et andet perspektiv vil jeg nærmest påstå at det er et særegent dansk kendetegn at når man kan afreagere anonymt og uden konsekvens eller risiko for at blive stillet til ansvar så får den ikke for lidt. Det er simpelthen selve problemets rod. Den danske mentalitet altså.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. september 2005 - 00:32 #18
hmm iøvrigt har jeg lagt mærke til at de folk der reagerer meget på de karma tildelinger de får, bare får mange flere.
Huset, opfører sig hmmm noget paranoidt angående karma må man sige, og John skriver bandeord i sit mini-site og opretter tråde som den her.
Det gør det jo bare sjovere for hvem-det-nu-end-er som laver alt det karma ballade. - At udføre sit arbejde og så læne sig tilbage og grine af reaktionen.

Det her mobber-gen er alle udstyret med i større eller mindre omfang. Det behøver man ikke at være en nørd eller præ-pubertetsunge for at gøre. Hvis jeg ikke havde ret, så ville HK ikke have så mange sager om mobning på arbejdspladser og dårligt arbejdsmiljø, - blandt voksne.

Jeg kan huske da jeg var en lille knægt på 9 år. Der var der nogen der synes at det var sjovt at drille mig. Altså sådan noget med at stjæle min hue og kalde mig fjollede navne. Som en lille purk var jeg ulykkelig over det selvfølgelig, men så sagde min mor "Ignorer dem, for så synes de ikke det er sjovt længere og så holder de op". Uden at gå nærmere i detaljer så må jeg jo sige at min gamle moder havde ret.

Det er lidt ligesom det store barn nede på stranden som ødelægger de sandslotte som de mindre børn har bygget, bare for at få lidt opmærksomhed. "Se mig, jeg er stor".
Idet karma systemet er dårligt designet åbner det mulighed for misbrug fra disse "store børn". Man må bare lære her i livet at den bedste måde er at hvile i sig selv, udøve selvkontrol, og så bare vende ryggen og gå.
Det kan da være svært hvis man virkelig føler sig krænket på sin ære, men på den anden side burde det jo forvisse om at man ikke har en mentalitet som en territorial lavlandsgorilla, eller "et stort barn".

Mit råd kan kun være at lade helt være med på nogen måde at give udtryk for at man har haft opmærksomhed på karma X. Hverken gennem minisite, eller selvstændige tråde, eller indlæg i andre tråde. Der går så måske et par uger hvor de store børn presser på for at få samme morskab, men hvis det sjove udebliver, så forsvinder motivationen, og så forsvinder chikanen...
Avatar billede huset Praktikant
25. september 2005 - 09:32 #19
Meget enig i dit sidste indlæg kalp, men da jeg tjekkede her til morgen, havde norbert endelig underskrevet.

Dertil kommer at han skriver at du allerede viste han stod bag mere eller mindre.

"Denne karma er såmænd ægte nok, Kalp kender historien, plus en del andre, som har undret sig over, hvorfor jeg har skiftet "hest"."

Hans dertil beskyldinger om han har luret mig er totalt latterlige. IDG er meget velkommen til at spore min IP eller hvad pokker de ønsker, så kunne det være dette pis kunne stoppe!

Det er så sidste gang jeg kommentere både karma eller diverse beskyldninger.

God vind kalp og selvfølgelig også norbert hvem jeg viste stod bag for længe længe siden.

Havde nok bare håbet anderledes :(
Avatar billede huset Praktikant
25. september 2005 - 09:40 #20
Meget enig i dit sidste indlæg kalp >>> Meget enig i dit sidste indlæg strych9
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 11:17 #21
Hans dertil beskyldinger om han har luret mig er totalt latterlige.

Snakker du om mig eller norbert her?

Jeg sender gerne et screenshot af mine karma tildelinger.. har bare ikke mulighed for, at uploade det. Jeg kender din email adresse så det er bare om, at skrive her eller sende mig en mail.. er sikker på du også har min.

for mig hjælper et screenshot ikke så meget... det udelukker ikke, at man har andre profiler aktive og det er Dem man føre chikane med...
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2005 - 11:30 #22
Her kan du uploade billeder gratis:
http://www.upitfree.dk/upload/

Men helt ærligt, hvorfor stopper i ikke snart den opførsel, det er fuldstændig til grin at svine hinanden til i karma, og få hjælp til det fra andre, endsige, måske gentager måske, oprette brugere med det ene formål, jeg har ingen anelse om det foregår på den måde, og det interesserer mig heller ikke et hammerslag, kald dog striden her uafgjort, stop chikanen, fjern diverse "svine"karmaer, lad være med at tjekke efter hvilke karmaer der er væk bagefter, så er det ikke nødvendigt at sidde og lege MiniSherlock, og spekulere over hvorfor er den og den karma pludselig forsvundet!

Brug i stedet for jeres tid og energi på Ekspertens formål, at hjælpe folk der har behov for det.
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 11:43 #23
Her er mine karma tildelinger.

http://www.upitfree.dk/upload/files/Untitled-1.gif[4]

er lidt usikker på om [4] skal være med i linket .. hvis ikke er det følgende link

http://www.upitfree.dk/upload/files/Untitled-1.gif
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 11:44 #24
nåh.. ingen af dem virker..

så må en tur forbi

http://www.upitfree.dk/upload/

og trykke på den fil som er uploaded.

Untitled-1.gif[4] 25 Sep      11:42
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2005 - 11:45 #25
http://www.upitfree.dk/upload/files/Untitled-1.gif[4]
Den sidste firkantparantes skal med.*S*
Avatar billede busschou Praktikant
25. september 2005 - 11:46 #26
virker fint for mig, bortset fra jeg ikke står på listen over dine gode tildelinger ;o)
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 12:23 #27
busschou >> hehe troede faktisk, at jeg havde givet dig god karma:P

så har du den til gode;)
Avatar billede huset Praktikant
25. september 2005 - 19:48 #28
Kommentar: kalp

Mente X-lucky luke aka norbert
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2005 - 20:15 #29
LOLLER!!!

"John & Lars! Denne gives som en fælleskarma. I får den fordi jeg synes at det er lidt sørgeligt at se 2 voksne mænd gå så meget op i at jagte andre med karma. Nu har vi jo set beviserne på at det er Jer som er Tøseklubbens Formænd/kvinder etc. Når man selv jagter folk med jævnligt opdaterede karma, må man regne med at det går ud over en selv. Især når det opdages at I gør det sammen. Egentlig kunne det være sjovt at underskrive denne karma, bare for at se om jeg så får besøg af et par latterlige, ikke underskrevne karmaer. Jo, jeg synes det ville være en god idé at få tjekket alle brugernes karma med en IPsporing. Så kunne vi se hvem der har givet karma med mere end 1 profil. Mon ikke at I 2 ville få temmelig røde ører? Husk nu at hver gang en bruger bliver jagtet med karma, vil blikket blive rettet mod Jer. Nu kender vi Jer!!!"

Dem der kender mig ved jeg ikke giver blank karma.
Faktisk har jeg pt. ikke givet meget dårlig karma til en eneste:
ftp://62.107.119.169
Avatar billede arne_v Ekspert
25. september 2005 - 20:16 #30
jeg har lige læst Johns karma

jeg kan ikke rigtigt forstå beskyldningen mod ham for at uddele masser af dårlig karma - er
det ikke ham som har fået en stribe dårlige karmaer efter sig ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2005 - 20:20 #31
Arne> ja sådan mener jeg også det hænger sammen.

Nu skriver alle godt nok at jeg skal ignorere den karma - men det er sgu nu det bliver underholdende :)

Ham der giver huset og mig karma er så fantasiforladt at han er nødt til at genbruge den karma.
Den blev ikke opdateret igår, så det kan jo være det har taget ham hele lørdagen at komponere den karma :D
Avatar billede strych9 Praktikant
25. september 2005 - 21:09 #32
John -> Nu signalerer du jo selv at du gerne vil spille bold. Det er skam også fint hvis det er det du vil, men så forholder det sig lidt anderledes: En af mine grundlæggende filosofier her i livet er at man ikke skal brokke sig over ting man ikke behøver at udsætte sig selv for, og især ikke forvente at andre gider at høre det. Min kone er meeeeeget træt af at høre den kommentar hehe. ;)
Nuvel, jeg har ikke patent på hvad der er godt og rigtigt, men faktisk ved jeg at det virker.
Avatar billede kalp Novice
25. september 2005 - 22:02 #33
arne_v >>

Man kan sagtens forstå, at du blev programmør og ikke dommer:)

Hvis den der brokker sig først er uskyldig, så ville du blive udnyttet af mange kriminelle:) (skyldige)

Læs det med et smil på læben:) Jeg mener intet med det, men blot hvad jeg kom til, at tænke på efter jeg læste din kommentar:)
Avatar billede arne_v Ekspert
25. september 2005 - 22:11 #34
Brok først indikerer ikke uskyld.

Men jeg kan se at karma vælter ind over John.

Den pågældende karma giver har ikke angivet hvilke brugere John skulle have givet
dårlig karma.

Jeg har derfor ikke nogen mulighed for at checke om de brugere faktisk har et
stort antal dårlige karma.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2005 - 22:19 #35
Jeg syntes da det er sjovt med den karma :)
Specielt denne:
"Egentlig kunne det være sjovt at underskrive denne karma, bare for at se om jeg så får besøg af et par latterlige, ikke underskrevne karmaer"

Hvorfor har han så ikke underskrevet?
Han behøver jo ikke bekymre sig for dårlig karma fra mig, da jeg som sagt ikke giver dårlig anonym karma.
Avatar billede roenving Novice
25. september 2005 - 23:19 #36
*lol*

-- men han betragter åbenbart ikke dig som troværdig ...

-- og der var slet ikke nogen, som snakkede om hverken en splint eller en bjælke *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2005 - 23:07 #37
Jeg er f..... skuffet!

Den der karma bliver s.. da ikke opdateret dagligt!!!
Jeg ved du er med på en lytter i det her spørgsmål, så helt ærligt - du skuffer mig ved at love sådan noget og ikke holde det!!!

"Denne bliver opdateret hver eneste dag"
Avatar billede strych9 Praktikant
28. september 2005 - 23:09 #38
Det er fordi vi _har_ passeret den 23/9 ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2005 - 23:21 #39
ok - den fangede jeg ikk?
Avatar billede strych9 Praktikant
28. september 2005 - 23:23 #40
Dit mini-site:
Karma?
Hvad er det? Giv mig bare karma, men tom/anonym karma ignoreres totalt fra og med 23/9!!!

Han har jo nok indset at det er spild af tid at opdatere den, siden du så åbenlyst ignorerer denne anonyme karma. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2005 - 23:24 #41
Nåh...
hæhæ :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2006 - 20:24 #42
Sidste nye...

Der kommer en ind på en gaaammelt spørgsmål og smider denne: "
Du er da for fikseret på karma. http://www.eksperten.dk/spm/650456 Føj for pokker."

Tjah BÅTNAKKE! - hvis du havde fulgt med fra starten fandt du sikkert ud af at det er denne det drejer sig om:

Kommentar: john_stigers

Magen til skovl skal man sgu lede længe efter!
Avatar billede strych9 Praktikant
10. januar 2006 - 20:38 #43
fromsej og jeg fik vist også en på samme konto hehe
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2006 - 20:40 #44
0132 og 0140 ligner den samme

:-)