Avatar billede cmk30 Nybegynder
23. september 2005 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overskrift x 2 spalter + Pagina

Hejsa,

skal have lavet en standard skabelon med en overskrift, 2 spalter og pagina.

Det skal være sådan at man skal kunne skrive overskrift hver gang den laver en ny side. Og at når der ikke kan være mere tekst i spalterne så går den også videre til næste side.

Så hele skabelonen med overskrift, 2 spalter og pagina altid kommer på den nye side. Og at teksten i spalterne linker sammen fortløbende.

Er dette overhovedte muligt!!?
Avatar billede jkrons Professor
23. september 2005 - 12:23 #1
Jeg forstår ikke præcio, hvad du mener. Skal der komme en ny overskrift for hver side, selv om teksten fortsætter fra forrige side? Eller er det overskriften fra forrige side, der skal gentages? Skal overskriften være inden i, eller uden for de to spalter?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 23:44 #2
Kender du begrebet sidehoved / sidefod?
Du findet det i menylinien Vis-sidehoved/-fod.
Der ligger mange finurlige funktioner.
Du skal nok også bruge Indsæt-sektionsskift.
Prøv at sende mig et eksempel. hansj-ekspert(snabela)yahoo.com
(For at imødegå hoverende hyl: det er ikke for at være højrøvet, at jeg skriver -ekspert, det er praktisk, når det er på ekspertens side.)
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. september 2005 - 19:09 #3
Undskyld jeg ikke har besvaret jeres svar!

Word er et umuligt program som kun er lavet til indskrivning ;) (delte meninger).
Gik til sidst over og lavede det i QuarkXpress og blev enig med kunden om et par ting.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. september 2005 - 19:09 #4
=)