Avatar billede Max Novice
22. september 2005 - 18:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Arrownet kabelnet og TeamSpeak. Problemer?

Hej alle.
Jeg prøver at få teamspeak op at køre mellem min og kærestens computere. Jeg har oprettet en server, som kører (som standard) på port 8767, og har samtidig åbnet for udp trafik på min router. Jeg kan sagtens selv få forbindelse via TeamSpeak klienten (på extern ip), men det kan hun ikke.
Jeg har samtidig hørt at mange har problemer med spærrede porte hos Arrownet, kan dette måske være det samme? (Det skal måske siges at jeg selv har Cybercity). Prøvede at ændre porten på serveren til 21 (bare for at bruge en standard port) og åbnede også for udp trafik på routeren til den port, bare for at finde ud af, at man ikke kan ændre porten i klienten.. :(

Er der noget at gøre ved det (ud over det åbenlyse, som fx. at skifte i-net udbyder! ;))? Er der en måde at åbne porte når man har Arrownet kabelnet, og er det overhovedet problemet?

Håber I sidder klar til at hjælpe, da jeg meget gerne vil hace det op at køre hurtigst muligt.. :)

PS: Håber jeg har postet spørgsmålet under den rigtige kategori? :)

Mvh.
/Mnc
Avatar billede kenp Novice
25. september 2005 - 18:36 #1
jeg mener når man har arrownet så er det lukket for en masse ting.. men man kan hvis man skriver til dem få åbne alle porte hos dem til sin ip-adresse. Men så vil jeg da anbefale at i sikre computeren via en router eller firewall samtidig med.
Avatar billede Max Novice
01. december 2005 - 09:07 #2
Lykkedes at få TS til at køre over en alternativ port. Lukker.