Avatar billede hasse16 Nybegynder
21. september 2005 - 15:47 Der er 9 kommentarer

PDF til Word?

Hejsa... Jeg leder efter et godt og gratis program som kan konvertere PDF-filer til Word dokumenter, samtidig med at layout og billeder beholdes.. Er der nogen der kender sådan et?
Avatar billede jkrons Professor
21. september 2005 - 15:50 #1
Min erfaring er, at såvel de gratis som de betalbare programmer er ret dårlige. Specielt hvis PDF filen ikke oprindelige er lavet fra et Word-dokument.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. september 2005 - 16:02 #2
Jeg kender ingen gratis programmer der gør dette ordentligt (betyder dog ikke at jeger sikker på at de ikke findes). Jeg løser selv den slags opgaver med Omnipage pro i de nyere versioner. Den laver en slags elektronisk scanning af pdf dokumentet og kan bl.a. gemme i word format. Løsningen giver dog de samme problemer som en almindelig scanning omkring grafik, tabeller og andre specielle ting
Avatar billede hasse16 Nybegynder
21. september 2005 - 16:04 #3
Bufferzone.. Takker, men jeg har allerede selv fundet et par betalingsprogrammer... Det jeg ledte efter var et gratis program?
Avatar billede jkrons Professor
21. september 2005 - 16:09 #4
Du kan evt. prøve at se her:

http://www.abbyy.com/products/

Men det er ikke helt gratis, og efter min mening er kvaliteten ikke for god. Specielt ikke, når filen indeholder både billeder og tekst.
Avatar billede falster Ekspert
22. september 2005 - 13:12 #5
BCL Drake er (vist) temmelig godt. Men så længe det skal være gratis, må du nøjes med trial/demo.
Avatar billede falster Ekspert
22. september 2005 - 13:13 #6
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 00:11 #7
Hvad med www.pdf995.com ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2005 - 20:37 #8
Send dkoumentet til mig så skal jeg elektron scanne det for dig og sende det som word. Det bliver ikke helt fejlfrit, men ganske acceptabelt. Det har jeg selv gjort med flere dokumenter jeg havde brug for som word. kim@buferzone.dk
Avatar billede hasse16 Nybegynder
13. november 2005 - 21:02 #9
Takker, men jeg skal have det gjort stort set hver dag, så det er nok ikke en holdbar løsning! :)