Avatar billede svoeber Nybegynder
21. september 2005 - 11:42 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Anbefaling af forum, der nemt kan udbygges

Er der nogle, der kan anbefale et forum baseret på PHP, som nemt kan udbygges med andre funktioner?
Med andre funktioner tænker jeg på at genbruge login-systemet (brugerdatabasen) og tilføje andre funktioner på et website for de enkelte brugere.
Det er ikke et krav at systemet er gratis. Jeg har fx erfaring med IPB (Invision), men jeg kan ikke gennemskue om det er det bedste.
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 11:56 #1
det er Vbulletin som også er rigtig god.. Vbulletin er lidt langsom iforhold til IPB... jeg bruger selv IPB
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 12:04 #2
http://www.vbulletin.com/

Hvis du bruger IPB så kan du hente en masser mods fra invisionize.com og ipbhacker.com
Avatar billede svoeber Nybegynder
21. september 2005 - 12:06 #3
Det må også gerne være et forum med mange sprogpakker.
Jeg kan se at fx phpbb har mange sprog, mens Vbulletin ikke har?
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 12:08 #4
hvis du skal have noget der er gratis så phpbb er et godt bud eller http://www.simplemachines.org/
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 12:09 #5
IPB har mange.. men der er ikke nogen der har ligeså mange som phpbb.. fordi phpbb er mere udbredt..
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2005 - 13:20 #6
www.punbb.org :) Den er rigtig lækker ;-)
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2005 - 14:07 #7
er der nogen gode skins til punbb ? Phpbb har flotte skins, det har IPB og Vbulletin også... kender ikke punbb
Avatar billede coderdk Praktikant
21. september 2005 - 14:18 #8
Du kan selv generere et "pseudo-skin" her: http://www.jsand.net/spinkbb/?lang=en
Ellers kig på: http://www.punres.org/
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2005 - 08:39 #9
syntes stædigvæk IPB er bedre ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 08:46 #10
luk dette spm hvis du har fundet en løsning
Avatar billede svoeber Nybegynder
23. september 2005 - 11:36 #11
Jeg har ikke fundet en løsning endnu, da jeg havde håbet nogle havde haft hænderne helt nede i koden på et bestemt forum.
Men jeg vil prøve mig frem med IBP eller phpBB. Tak for svarene.