Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 08:26 Der er 47 kommentarer og
1 løsning

Lige en af de gennemgående karma problemer

Nu har jeg efterhånden kredset ind hvem der står bag de evige provokerende karma tildelinger jeg konstant er udsat for. Iklke disse ting generer mig væsentligt, men ville godt have noget på det rene nu!

Tjekker man denne profil

http://eksperten.dk/bruger.phtml?navn=kalp

og tager et snip fra profilens karma, ser man jo hurtigt hvor mine kommer fra. Ikke givet at det er denne profil, men det er da åbenlyst profilens undersåtter/venner er med på spøgen.

Minisite
Tjah og så begynder han igen.... Hvad er det man siger? Små mænd små hjerner?

Du ved selv hvem du er;) Ps. Hvis du opgiver navn og adresse så sender jeg dig gerne min autograf.. du har været min største fan igennem de sidste 9måneder!

Imponerende. Så du har pt. mindst 3 aktive brugere.

Sætter man dette i forhold til hans tildelinger af karma
"...mindst 3 aktive brugere..." Ork, det har han haft længe - og han bruger dem. Se her f.eks. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=egr_sli&option=karma og her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=BARTZ&option=karma . De har stort set kørt, siden han holdt "pause" fra dig første gang.
Kan se at du har haft besøg af huset. Fatter ikke at han ikke kan finde på andet at lave.

Er det jo tydeligt profilens og hans slæng mener jeg har 3 + profiler på E.

Derfor tænkte jeg om det var muligt en coadmin evt. kunne tjekke min profil, så dette kunne blive manet til jorden. Så ville misforståelsen måske falde til jorden igen?.

Kunne godt anmelde mig selv grundet mine ulovlige profiler, men så ville dette foregå i tavshed, og det ville blive påstand mod påstand. Derfor ville jeg gerne have dette frem i lyset så vi evt kunne slippe for dette latterlige hø.

//Huset
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 09:31 #1
Hr. Lars,

Sikke dog du kan forvirre dig selv med dine forskellige personligheder...
Jeg står skam ikke bag nogen karma til dig.. det gør ALLE som har fulgt dig og kan se, at det er DIG som står bag dårlig karma hos mig, bartz og alle andre du render rundt og genere..

Jeg har anmeldt dig tidligere ref. http://www.eksperten.dk/spm/615992

og der blev der ikke gjort specielt meget ud af det. Derfor gider jeg ikke spilde min tid på dig og dine problemer!

Hvad der står i mit minisite kan du da være bedøvende ligeglad med.. hvordan i himlens navn er du overhovedet opmærksom over hvad der foregår i min profil og min karma hvis du siger det ikke er dig som som render rundt opdatere dine karma tildelinger til mig?? Så du indrømmer altså indirekte at du daglig hopper end tur ind i min profil for at holde dig opdateret ? eller er det blot for at se om der er kommet god karma over dine dårlige karma tildelinger så du kan opdatere dine dårlige igen?

Ps. Det er et smart trick du prøver at køre nu... du ved at coadmins ikke kan undersøge eller bekræfte noget som helst! det fandt du ud af sidst jeg anmeldte dig og fremlagde hvad jeg kunne.. Min anmeldelse sidst bevidste blot at man kan tillade sig hvad som helst her på eksperten som systemet ser ud nu.. Coadmins har desværre ikke adgang til de dele af systemet som kan bevise at det er DIG som bruger alt for meget krudt på at genere folk.

Du kan takke dig selv for den karma du modtager... det er folk selv som kan genkende dit sprogbrug i min karma såå..

Held & lykke med din INDIREKTE anmeldelse og må du få mange flere dårlige karma'er med tiden;) Det vil glæde mig meget hvis der bliver kigget nærmere på sagen.. men så har du en deaktiveret profil for 7'ende gang?
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 09:56 #2
"Sikke dog du kan forvirre dig selv med dine forskellige personligheder...
Jeg står skam ikke bag nogen karma til dig.. det gør ALLE som har fulgt dig og kan se, at det er DIG som står bag dårlig karma hos mig, bartz og alle andre du render rundt og genere"

Nåå står jeg nu også bag deres karma *LOL*
Stop nu med at tage de homoner kalp, du blive paranoid af det.
Så kunne coadmins kontakte admin, han kan se det du omtaler. Det er helt fint med mig.

"Hvad der står i mit minisite kan du da være bedøvende ligeglad med.. hvordan i himlens navn er du overhovedet opmærksom over hvad der foregår i min profil og min karma hvis du siger det ikke er dig som som render rundt opdatere dine karma tildelinger til mig?? Så du indrømmer altså indirekte at du daglig hopper end tur ind i min profil for at holde dig opdateret ? eller er det blot for at se om der er kommet god karma over dine dårlige karma tildelinger så du kan opdatere dine dårlige igen"

Kan vist godt ligge 2 og 2 sammen!

Det er helt fint med de vatpi*** der smider karma til mig, det der irritere mig er den ubegrundet og latterlige beskyldning om jeg har flere profiler..

sidst du anmeldte mig fik du også at vide jeg kun har en profil. At du er så selvoptaget at du mener jeg ikke har andet at lave end at tjekke din profil bekræfter påstanden..

Opgiv at kommentere her, for jeg gider ikke spilde mere tid på dig lille ven.

Hvad angår karma til bartz, så har jeg underskrevet den jeg gav ham!

egr_sli kender jeg ikke og har derfor ikke givet ham karma. Hvem jeg giver karma er helelr ikke dit problem, og give rjeg anonym er det heller ikke dit problem. Hverken din eller andres kommentare har jeg tænkt mig at rette mig efter så lidt spild af vådt krudt.

"men så har du en deaktiveret profil for 7'ende gang?"

Hvad har det med dig at gøre!
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 10:21 #3
Beklager.. du har da 4 aktive profiler pt. det er heller ikke lige til, at holde styr på.

" Opgiv at kommentere her, for jeg gider ikke spilde mere tid på dig lille ven. "

Her mener du tydeligvis offentligt... du gider godt når du sidder trygt bag karmasystemet.

Du sagde engang, at gør det fordi du er modstander af karmasystemet... men det vil du måske ikke kendes ved heller?
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 10:29 #4
kan kun sige at i langt tid nu har jeg kun oplevet huset som et aktiv for eksperten, har holdt tonen i et et sobert leje, og har hjulpet mange.
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 10:33 #5
Jo kan ikke fordrage karmasystemet, men hvorfor pokker skulle jeg oprettet flere profiler i protest.

Kendte du mig bare en smule kalp, så ville du vide jeg stå ved det jeg siger, og ikke er bange for at kalde en skovl for en skovl kalp.
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 10:41 #6
"Beklager.. du har da 4 aktive profiler pt. det er heller ikke lige til, at holde styr på."

4 profiler?? gud fader du er tilgrin nu!!
Avatar billede boxer Nybegynder
21. september 2005 - 10:48 #7
Nu kender jeg ikke kalp, men han har da været flink til at hjælpe i nogle af de spørgsmål jag har haft. Det er også gjort på en pæn måde.

Jeg kan ikke gennemskue hvem der har ret - hvis der er nogen af jer der har det. Jeg vil heller ikke tage nogens standpunkt.
Som jeg ser det, er der ikke noget af det i begge kommer med, der kan bevises.

Så længe karma kan gives anonymt, må man desværre bare finde sig i det :o(
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 10:52 #8
Vi er 100 % enig anonym, men vil ikke se på de latterlige beskyldninger.

Mente jeg kalp var en spade så ville han få det at vide MED underskrift som jeg har givet ham. Ville ønske der kom navn på det karma pis, eller de helt ville fjerne det. Dette ville gøre luften lidt bedre på E :(
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 11:02 #9
det skulle fjernes, der er alt for mange som bruger det til at svine andre til fordi de er misunndelige *G*
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 11:02 #10
huset >>

Er jeg helt til grin?
Det er dig som har givet mig dårlig karm med den begrundelse, at andre personer har givet dig dårlig karma..

Jeg har lige læst i din karma og kan INGEN steder se hvor der bliver nævnt mit navn overhovedet..

Så er det man tænker... hmmmmmmmmmmm

hvorfor har du oprettet denne tråd? Der er jo ingen der beskylder dig for noget i din karma.. ihvertfald intet som har med mig at gøre!

men ja se hvis man så kigger i min karma! så kan man se, at der er en person som giver mig dårlig karma og denne personer bliver beskyldt for at stå bag dem alle.. der bliver ikke nævn nogle navne eller noget, men det er også underordnet for personen bag karmatildelingerne svare alligevel tilbage i min karma på beskyldningerne..

så er det ironisk at se hvordan denne tråd pludselig bliver oprettet når man kigger på hvor nye karma'erne i min profil er.

så kan folk selv ligge 2 og 2 sammen
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 11:11 #11
Ingen beskyldninger??

Citat din karma
Kan se at du har haft besøg af huset. Fatter ikke at han ikke kan finde på andet at lave.

Dertil skriver du noget i dit minisite omkring denne tråd ikke!

du skrev også før at jeg nu havde 4 profiler. Men du overså nok John Stigers underskrift :D

Det er nok også  mig der underskriver for ham ikke.

Nok tovtrækkeri. Venter på en admin/coadmin som kan afvise mine mange mange profiler.
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 11:12 #12
Kommentar: screem_brille

Enig du *G*
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 11:19 #13
huset >>

Dig og john_stigers er kender hinanden på en helt anden måde end jeg kender john_stigers.. så selvfølgelig støtter han dig! han har altid støttet dig!

og så kan man undrer sig over endnu en ting..

CITAT

Sætter man dette i forhold til hans tildelinger af karma
"...mindst 3 aktive brugere..." Ork, det har han haft længe - og han bruger dem. Se her f.eks. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=egr_sli&option=karma og her http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=BARTZ&option=karma . De har stort set kørt, siden han holdt "pause" fra dig første gang.
Kan se at du har haft besøg af huset. Fatter ikke at han ikke kan finde på andet at lave.

Er det jo tydeligt profilens og hans slæng mener jeg har 3 + profiler på E.

CITAT SLUT!

Hvis man kigger på den karma tildeling hvor der er referencer til bartz karma og egr_sli iså undrer man sig over hvorfor du føler dig stødt af den... der er ingen som nævner dit profilnavn, men alligevel kan du regne ud det er dig der bliver talt til?

skal vi gøre regnestykket lidt lettere?

hvem kan ligge 1 og 1 sammen?
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 11:24 #14
Kommentar: huset

Det er desuden dejligt at du åbenlyst beviser at du har helt styr på hvad der står i min karma og hvem der skriver i den..

Du er så let!
Avatar billede hcma Novice
21. september 2005 - 11:28 #15
huset = Lars    Glem dog alt om karme, hop op og spring ned på det og deltag med åbent sind i de tråde du finder er relevante. hvis du så støder ind i nogle personer som er på din personlige blacklist, står det dig jo frit at hoppe fra. Har selv lige fået en "nul-karma" hvor jeg da har mine tanker...., men det holder da mig ikke væk. Måske er jeg i en periode lidt mere opmærksom på hvem som deltager i en tråd, og hvis jeg oplever gentagne "problemer" med en bestemt bruger, kommer han/hun bare på min egen blacklist. Det er så mit valg om jeg vil deltage i tråde hvor han/hun også optræder.
Karma uden begrundelse ignorerer jeg helt og de (for mig) dårlige karmatildelinger med begrundelse, må jeg tage til mig, hvor uretfærdige de end måtte synes (for mig).
Hvis de er totalt ude af proportioner, er jeg sikker på at "de professionelle" griner og ryster på hovedet lige så meget som mig.
Avatar billede hcma Novice
21. september 2005 - 11:36 #16
Lars + Kalp >>  hvad med at begrave stridsøksen  (vil nødig miste nogen af jer)

Lars >>  forstår godt kalp's statement under sin profil. Hvem ville ikke føle sig trådt alvorligt på med den svada du fremkommer med her.
(du er til enhver tid velkommen til at kigge op, så vi kan dele er par øl - der er jo kun ca. 20 km imellem os)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 11:37 #17
catbody ja griner det er ikke ordet, finder det morsomt at det biib karma system kan få så mange folk helt op og køre, (sådan havde jeg det dog også selv på et tidspunkt, nu kan jeg kun more mig over det *G*)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 11:47 #18
catbody, giver du øl ? du ved godt man skal dele med alle ikke ? *GGGG*
Avatar billede kalp Novice
21. september 2005 - 11:48 #19
catbody >>

Jeg troede også det var blevet lagt på hyllen:) men det har åbenbart kun været pga. den tid i sommerferien hvor jeg holdt pause herfra.

Jeg blev desuden overrasket over denne tråd (blev gjort opmærksom på den via. mail)
For jeg har hverken lagt karma hos huset (før her for lidt siden) eller haft nogen diskutioner kørende med ham i nogen tråde.

Det er i min karma folk beskylder den person der har lagt karma hos mig for at stå bag flere profiler og flere tildeling af dårlig karma. (dvs. de nævner ikke profilen "huset") men alligevel ved han der er tale om ham.. og så opretter han denne tråd.. på baggrund af hvad folk skriver i min karma.. det er noget underligt noget at gøre.!

Det er helt klart normalt, at jeg ved hvad der står i min karma og hvem jeg tror der skriver i den. Det er unormalt, underligt og mystisk at "huset" ved ligeså meget og han føler der bliver talt til ham i min karma.

Det bekræfter blot nogle ting overfor mig.
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 11:56 #20
Kalp hvorfor fanden skulle jeg give dig karma eller holde den jeg har givet dig nu opdateret??

Som du selv er udsat for åbenbart, så kan du vel følge hvordan det er at blive chikaneret og på anden måde blive beskyldt for noget.

Hvad folk skriver i min karma kan de stikke op bagi for at sige det på godt dansk. Det karmaer jeg tager til mig, og evt retter mig efter, er dem som er underskrevet, og især de der er lagt af personer jeg efterhånder kender ret godt herinde!

Catbody, du rammer sømmet perfekt, men som alle andre, så har jeg mine grænser.

Jeg kan påstå herfra og til jul at jeg IKKE stå bag hans evige opdateringer, men hjælper intet.
Avatar billede hcma Novice
21. september 2005 - 12:00 #21
jeg checker da også af og til hvad der står i andres karma.
særlig når jeg selv skal til at tildele karme til en person, for at se om min mening er i tråd med det andre har skrevet, eller om jeg skal tænke mig om en ekstra gang.
Generelt synes jeg at tonen har været sober i det sidste halve års tid eller længere (i de tråde jeg har deltaget i)

til alle i tråden >>  (på opfording af screem_brille)  så må vi jo dele og mon ikke det kan blive til mere 2 stk. til deling. Så kommer i nordenfjords (50 km stik nord for Ålborg) kan i altid kigge ind (men varsko mig lige først :o) )
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 12:05 #22
Sjovt nok forsvandt en uunderskrevet nu fra min karma og derefter kom der en underskrevet af dig kalp.

Nu har jeg fjenet den ENESTE jeg har givet dig, og tildeler dig ikke en igen.

Du kan så påstå hvad fanden du vil.
Hvad du mener om min person bekymre eller generer mig ikke kalp. Er tilfreds med de angivelser jeg har fået fra de profiler jeg mener udgør dette site og er med til at gøre E, til et sted man stadig kan lide at komme.

Venter spændt på coadmin kan sletter alle mine andre profiler
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 12:06 #23
arhh catbody det er for langt væk :/ men skulle man komme forbi på de kanter, så skla du da gerne få lov at giv en pils hehe
Avatar billede hcma Novice
21. september 2005 - 12:12 #24
det er sku lige før, vi alle fortjener meget dårlig karma for overhovedet at have oprettet eller deltaget i denne tråd  ;o)
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 12:14 #25
Får mine 4 profiler til at tildele dig så nabo *G*
Avatar billede boxer Nybegynder
21. september 2005 - 12:20 #26
Hvem sagde øl???
Desværre er der lidt for langt til Ålborg - bor på fyn.
Men for 4 år siden havde jeg sagt ja tak. Det var dengang Boxer gjorde nattelivet usikkert og pigerne glade i Jomfru Ane Gade ;o)
Avatar billede busschou Praktikant
21. september 2005 - 12:31 #27
Det her beviser jo så lige netop hvorfor karma i mine øjne er ubrugeligt når der ikke fast står hvem som har tildelt det.
Endvidere viser det også at folk åbenbart kan have ligeså mange brugere de ønsker uden der sker noget ved det
Jeg kan personligt hverken mindes dårlige ting om kalp eller huset

Men hvad, der er jo så meget som er latterligt og som ikke virker ordentligt i dette forum
Mest af alt synes jeg det er underholdene at folk gider spilde deres tid med latterlige uholdbare beskyldninger overfor hinanden. Det viser desværre blot synes jeg at vi har med enten mindreårige at gøre, eller med ældre som opfører sig som mindre årige

Hvis der var det mindste hold i nogen af beskyldningerne om flere brugerprofiler, så ville der ikke eksistere en huset og en kalp herinde mere, så simpelt er det.
I og med I begge eksisterer endnu så må det omvendt skyldes der ikke er hold i beskyldningerne

brug dog jeres tid mere fornuftigt end mundhakkes med hinanden, det kommer der i al fald ikke noget positivt ud af
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 12:34 #28
Kommentar: boxer

Derfor hedder den nu kun Ane gade *G*
Avatar billede busschou Praktikant
21. september 2005 - 12:35 #29
i øvrigt så vil en debat som denne for mindre inteligente mennesker give dem lyst til at drille og chikanere, så jeg mener egentlig at når man opretter et spørgsmål på denne vis, ja så opfordrer man sku næsten folk til at give en dårlig karme og sjove bemærkninger

Og så mener jeg i øvrigt at bufferzone kommer med udemærkede pointer her
http://www.eksperten.dk/artikler/547
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 12:41 #30
Kommentar: busschou

Det er som sagt ikke mine tildelinger jeg crapper over, det er de meningsløse beskyldninger jeg bare ikke giver høre på!
Avatar billede busschou Praktikant
21. september 2005 - 12:49 #31
Det er muligt, men i mine øjne sker der intet andet ved at oprette sådan et spørgsmål her end
1) Du kommer af med lidt gylde
2) Andre kommer af med lidt gylde
3) Nogen finder det sjovt
4) Nogen finder det så sjovt at de kommer med flere beskyldninger og dårlige karma tildelinger
Jeg kan ikke se at det på nogen som helst måde skulle løse noget når man selv starter et spørgsmål og selv taler/skriver i et meget negativt betonet lejde
Jeg kan kun se at det opfordrer mindre begavede folk til at kommer med flere beskyldninger og drille mere

Der er kun et at gøre. Hvis folk har et problem med dig så må de anmelde dig, ligesom du må med dem hvis du har et problem med dem. Og hvis der er hold i noget, ja så fint, og hvis der ikke er, ja så fint
Men så er den jo ikke længere end det?!?

Hvis nogen har et problem med mig må de hellere end gerne andmelde mig. Jeg har intet at skjule og derfor ender det med at det er dem selv som spilder tiden og får sig en næse, og i sidste ende ender med at ingen vil tage seriøst mere.
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 12:51 #32
1.
Jeg kan kun se at det opfordrer mindre begavede folk til at kommer med flere beskyldninger og drille mere

Svar
Dem har jeg allerede haft besøg af utallige gange, og de generer mig ikke.

2.
Jeg kan ikke se at det på nogen som helst måde skulle løse noget når man selv starter et spørgsmål og selv taler/skriver i et meget negativt betonet lejde

Der er kun et at gøre. Hvis folk har et problem med dig så må de anmelde dig, ligesom du må med dem hvis du har et problem med dem. Og hvis der er hold i noget, ja så fint, og hvis der ikke er, ja så fint
Men så er den jo ikke længere end det?!?

Svar
Det er jo det jeg forsøger at få dem til at gøre!
Avatar billede busschou Praktikant
21. september 2005 - 12:52 #33
I øvrigt så ved jeg ikke hvad ekspertens metoder skulle være til at finde ud af om folk har flere brugere.
De kan vel som alle andre logge ens ip adresse, men som så mange andre må de vel sande at de fleste har dynamiske ip adresser og det derfor intet nytter
Den eneste måde jeg ser at man kan finde ud af at en bruger har flere navne er når de taler over sig, hvilket er set gang på gang at folk kommer til
Men så fanger den til gengæld også og så er det da surt for sådan en som kalp som ligger nummer 10 at miste sin brugerprofil, eller dig selv for den sags skyld, du ligger også godt med jo.
Så jeg kan slet ikke se at man gider den risiko
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 13:05 #34
Nu er det ikke point jeg kommer for, men mere fordi jeg "tænder" på hjælpe folk som ikke har det godt med IT området.

Om jeg er pro eller ej betyder intet, benytter alligevel ikke dens funktioner :D

Fair skal være fair, og kalp jeg smider hermed et håndtryk frem og beklager ghvis jeg har generet dig på nogenmåde. Fjerne karma fra dig har jeg gjort, og mine "andre" profiler som du mener jeg har, kan jeg beklageligt intet gøre ved.

Har jeg på et senere tidspunkt "problemer" med dig skal jeg nok sige til og IGEN underskrive.
Avatar billede busschou Praktikant
21. september 2005 - 13:08 #35
det nytter bare intet, for i princippet kunne jeg oprette 100 brugere og lave et indlæg for hver i kalps karma hvor hver af dem er underskrevet at /huset

Så længe karma systemet stinker som det gør, ja så stinker det sku ;o)

PS: jeg er her heller ikke specielt for point, men omvendt hvis der ingen point var, så var jeg her nok ikke
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 13:11 #36
catbody, nej da kun hvis du ikke giver øl *GGG*
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 13:22 #37
Citat

Drengen "tænder" på at korrekse andre brugere. Bare mærkeligt at en bruger, som er blevet deaktiver flere gange, syntes han kan tillade sig det..

Hvad er korrekse?
Avatar billede hcma Novice
21. september 2005 - 13:47 #38
korrekse = en blanding af korrigere + irettesætte
Avatar billede huset Praktikant
21. september 2005 - 14:02 #39
Det må knægten leve med for dette bliver ikke gjort en døjt ved :D
Avatar billede huset Praktikant
22. september 2005 - 11:09 #40
Avatar billede huset Praktikant
22. september 2005 - 11:15 #41
og der lukkede Stigers hans konto!

Kæft en børnehave E er blevet til
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. september 2005 - 11:18 #42
Den er da ikke lukket, han er blot ikke aktiv lige nu.
Han kommer tilbage, gode hjælpere forgår ikke så let
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 11:35 #43
huset enig, men forstårikke at en smule dårlig karma skræmmer ham væk, jeg bliver bare stærkere af børn og undertrykte mænds ringe karma *GGG*
Avatar billede huset Praktikant
22. september 2005 - 11:40 #44
Vi er enig SB
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 11:51 #45
er der ikke noget med at dårlige karmatildelinger kommer i stimer, og som om at en eller anden har skudt med spredehagl. Det er tit en eller flere på top 10 listen som bliver ramt. (tankevækkende ;o)
Avatar billede huset Praktikant
22. september 2005 - 11:53 #46
Ja - suk!

Kunne være sjovt hvis admin kort satte navn på de tildelinger
Avatar billede hcma Novice
22. september 2005 - 11:59 #47
og nu gider jeg ikke mere (altså deltage i denne tråd :o)  )
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 12:04 #48
catbody jeg er ikek på top 10, men undgår ikke disse sjove tildelinger, men der er da visse brugere i toppen som går fri faktisk hvergang, det er nok mere tankevækkende.... og man siger jo tyv tror hver mand stjæler, men det er blot strå tanker....