Avatar billede hb5v6 Nybegynder
20. september 2005 - 22:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Design en 3d Figur?

Hej,

Jeg kommer fra www.ultraz.dk (OBS: indeholder erotik)

Og vi skal have fat i en maskot/cartoon/figur til brug i logo, på siden og overmenuer osv.

Altså kort sagt en rigtig fed lille lækker figur der kendetegner siden.

Må gerne være en fræk cartoon, lille og fed - og ja ellers er det bare jeres fantasi og kreativitet der sætter grænser.

---

Siden er ren hobby, så der tjenes ikke rigtig noget.
Men da vi har rigtig mange besøgende tilbyder vi et link til din side eller dit navn og dermed vil du kunne få en del opmærksomhed.

---

200 points og navn på siden - samt en fed reference.
Avatar billede ni Nybegynder
21. september 2005 - 02:49 #1
OK velkommen til virkeligheden hb5v6..

Du vil gerne hyre en 3D grafiker, men du vil ikke betale med andet end point of trafik fra liderlige teenagere..hmmm og gamle maend, det skal nok give flere jobs til den haabefulde unge 3D grafiker :)

Naar du tilmed tjener paa dit site: "...der tjenes ikke rigtig noget.", er det da helt ude i skoven at forlange gratis arbejde. Men held og lykke! Her er to spoergsmaal, hvor lang tid tror du det tager at modellere, texturere og rendere en character? Hvor mange 3D grafikere der kan lave noget der er fedt tror du gider at goere det gratis? Personligt haaber jeg svaret er 0 til sidste spoergsmaal.

Jeg laver gerne en character til jer, det koster 350 kr. i timen, det er et knaldtilbud!

...i skulle i oevrigt lige kigge paa antialising i Jeres logo..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. september 2005 - 20:58 #2
antialising hva mener du ?

- kunne da godt være der var en der ville lave en gratis :)
Avatar billede osborne Nybegynder
01. oktober 2005 - 22:24 #3
Jeg tror at ni hentyder til at logoet på hjemmesiden er lidt hakket i kanten ;-)
Avatar billede osborne Nybegynder
09. oktober 2005 - 01:34 #4
..
Avatar billede osborne Nybegynder
14. oktober 2005 - 00:35 #5
Du kan skrive et svar og selv lukke dit spørgsmål, da det ikke ser ud til at der er bid.
Avatar billede osborne Nybegynder
22. oktober 2005 - 01:10 #6
www.tegnebordet.dk er der mange gode tegnere som kunne lave en maskot til jer, men det er godt nok fedtet ikke at ville betale noget for arbejdet synes jeg.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:22 #7
...
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2005 - 15:35 #8
sys nu ikk der er noget galt i at forvente gratis.. når der blir lavet en del gratis hjælp her på sitet.. og man kan sku hurtig lave en figur.. hvem siger d skal være vildt godt ? når d bar er en hobby ?
Avatar billede osborne Nybegynder
21. november 2005 - 18:15 #9
Der er faktisk en kategori til det her på sitet.. den hedder noget med Grafiske opgaver eller sådan. Men egentlig ville jeg foretrække at eksperten var et sted hvor man udvekslede ideer og hjalp hinanden igang med gode råd osv. .. ikke et sted hvor man kommer for at få udført diverse opgaver, blot fordi man vil have udført noget gratis arbejde - minder mig lidt om alle dem der liiiiige skal have ordnet en computer der er brændt sammen, eller liiiige skal istandsat en ny lejlighed, liiige skal have flyttet .. når der faktisk er folk der lever af at udføre disse opgaver. Og når det er nære venner er man også mere tilbøjelig til det.. meen for alle og enhver? Hvis der er nogen der gider arbejde gratis fordi de har det som hobby er det selvfølgelig deres egen sag, men de undergraver lidt grundlaget for at andre kan leve af at lave grafik .. det er svært nok i forvejen. Blot min mening.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. december 2005 - 21:34 #10
fint med din mening men den må du godt holde for dig selv.. Har hjulpet utrolig mange med designs så regnede med en 3d grafiker også kunne hjælpe mig for en gangs skyld.. men okey..
Avatar billede osborne Nybegynder
02. december 2005 - 00:03 #11
Det har jeg også. Og i dit tilfælde med ønsket om en maskot/cartoon/figur vil jeg stadig holde på at det er et sted som www.tegnebordet.dk du skal spørge .. eller i kategorien grafiske opgaver.