Avatar billede j-jensen Nybegynder
19. september 2005 - 12:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Slå pop-up blocker helt fra

Hvordan slår man pop-up blockeren i EI helt fra ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. september 2005 - 12:52 #1
Funktioner-blokering af....
Avatar billede kalp Novice
19. september 2005 - 12:52 #2
Tryk funktioner-> Internet indstillinger -> beskyttelse af personlige oplysninger.. fjern flueben ved blocker popups
Avatar billede azar Nybegynder
19. september 2005 - 12:53 #3
Fucnktioner > Blokering af pop-up-vinduer > slå blokering af pop-up-vinduer fra
Avatar billede hcma Novice
19. september 2005 - 13:02 #4
http://www.eksperten.dk/spm/602312 !!!    samme spørgsmål
Avatar billede kalp Novice
19. september 2005 - 13:06 #5
j-jensen >> kunne jo tyde på at det ikke er IE popup blocker som driller... har du google toolbar eller noget andet som har indbygget popup blocker?

og så har catbody helt ret.. du burde følge op på dine gamle spørgsmål istedet for at oprette nye.
Avatar billede screem_brille Novice
19. september 2005 - 13:10 #6
mon ikke det var på tide at du fik lukket det andet enslydende spørgsmål ?
Avatar billede j-jensen Nybegynder
25. september 2005 - 16:55 #7
Har slået pop up fra i IE og google toolbar, men kan blokkere stadig for nogle pop ups, ex sammenlign af varer på edbpriser, skide træls.
Kan ikke finde fejlen, håbede at man kunne slå den helt fra med en tweek eller lign