Avatar billede suspektzilla Nybegynder
18. september 2005 - 14:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2005 - 15:22 #1
selvfølgelig duer de til noget - bare ikke ekstremt meget... spørgsmålet er mere hvad du forventer at få ud af det og hvad du skal bruge det til?
Avatar billede suspektzilla Nybegynder
18. september 2005 - 15:25 #2
ska ikk bruge det til noget specielt .. er bare træt af mit gamle, da det eksempelvis ikk kan køre world of warcraft ordenligt :) men det er også tudsegammelt ..
Avatar billede suspektzilla Nybegynder
18. september 2005 - 16:22 #3
tror du et af dem ville kunne træke sådan et spil, uden problemer?
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2005 - 17:08 #4
hvad har du i i forvejen?
Avatar billede suspektzilla Nybegynder
18. september 2005 - 17:34 #5
geforce 2 mx et eller andet .. forholdsvis gammelt :)
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2005 - 18:43 #6
hvis du absolut ikke kan vente ville jeg nok foretrække ASUS Extreme AX550GE/TD... kan du vente ville jeg klart overveje at spare lidt mere sammen
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2005 - 11:05 #7
Og når han så har ventet, er der et nyt på vej som han så skal vente på...

Hvordan er resten af din hardware? Det kan jo ikke betale sig at anbefale noget du måske ikke kan udnytte...
Avatar billede mrrius Nybegynder
19. september 2005 - 14:05 #8
Det bedste svar er : det kommer an på om det er spil , vi snakker om. hvis det er til spil , så giv nogle hundre kr mere , som min , og få noget der kan følge med.
Her er en liste over hastigheder på forskellige grafikkorts: i 1600x1200
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=15597&Type=4&ID=1
Jeg vil nok slet ikke tænke på grafikkorts under x700 pro i ydelse , hvis det er spil vi snakker om.
Her er en anden hvor de tester i en lidt mere alm opløsning:
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041222/vga_charts-03.html#3d_mark_2005
Avatar billede mrrius Nybegynder
19. september 2005 - 14:08 #9
Du vil nok blive lidt skuffet over radeon x550, hvis du iforvejen er ked af dit geforce mx2 grafikkort.
De grafikkorts du linker til er pci express x16 , hvor den gamle du havde er agp x 8.
Så du skal da ihvertfald tænke på en anden grafikkort , eller en anden bundkort.
Avatar billede mrrius Nybegynder
19. september 2005 - 14:16 #10
Dette grafikkort er nok den mindste jeg vil købe til dit WOW spil
Crucial Radeon 9600XT ( agpx8) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=100360
Avatar billede suspektzilla Nybegynder
19. september 2005 - 22:42 #11
Ok tusind tak for forslagene :) Dem der har taget sig tid til at hjælpe mig får point :)
Avatar billede mrrius Nybegynder
26. september 2005 - 13:16 #12
ok:')