Avatar billede anoxia Nybegynder
17. september 2005 - 18:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer bærbar kan ikke starte

Hej.
I går virkede bærbaren uden problemer. Det er en Acer 3500 series model ZL6.

Ved ikke om batteriet er dødt, men den burde virke uden batteri, så længe laderen er sat til, men den virker ikke nu. Laderen lyser, så der er strøm på.

Hvad kan der være sket? Noget der er brændt af? Den har ikke været tændt i mere end 2 timer ad gangen, højst, og ikke brugt til andet end internet søgning og skrive programmer, og det kræver vel ikke så meget.
Avatar billede sharkman Nybegynder
17. september 2005 - 18:56 #1
Sker der overhovedet ingenting, når du tænder den? Skriver den evt. noget på sort skærm?
Du kan forholdsvis hurtigt eliminere batteriet som fejlkilde ved simpelthen at tage batteriet ud og derefter sætte strømstikket til computeren og prøve, om det gør nogen forskel.
På min Acer skal tændeknappen sommetider holdes nede lidt længere, hvis computeren står i dvaletilstand.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2005 - 19:10 #2
Tag batteriet af den og sæt det i igen, prøv så.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2005 - 19:10 #3
Du må ikke have lader på, når du fjerner batteriet.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2005 - 19:19 #4
Virker det ikke er her Acers support: tlf. 38487342
Avatar billede anoxia Nybegynder
18. september 2005 - 10:09 #5
peet46, har prøvet at ringe men de har først åbent i hverdagen, så sendte dem en mail og ringer så igen på mandag.

Sharkman, der sker intet. Har også holdt den inde i noget tid, sker ingen ting. Prøvet function tasten og dvale tasten samtidigt (fnc. og 4 tror jeg), skete intet.

Tror bare jeg afleverer den i butikken og får den til rep. Bare surt der ligger en opgave op :\
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. september 2005 - 11:01 #6
Rep. fra Acer foregår med UPS, så det kan du aftale med ACER.
Avatar billede sharkman Nybegynder
18. september 2005 - 22:32 #7
Ja, så er der nok kun en reparation tilbage :-(