Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 08:55 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Manglende mails

Er jeg den eneste der stadig ikke får mails!?
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 08:57 #1
Jeg får godt nok mails, men jeg skal da ikke kunne sige om jeg får dem alle sammen.
Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 09:00 #2
Jeg har fået 3 på en uge hvilket er lidt under antallet af tråde med min deltagelse :D
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 09:07 #3
Så kan jeg godt se at du er lidt på r.... :o)
Så er din eneste mulighed at være på konstant og tjekke "nyeste indlæg, spm"
Lige som dengang da ingen fik mails - noget af en udfordring at følge med.
Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 09:10 #4
Det orker jeg ganske simpelt ikke :(

Så må det jo gå udover de folk man yder support.....*suk*

Vil du have del i lagkagen så drop et svar :D
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. september 2005 - 09:21 #5
Det er alt som det plejer- jeg har det sidste år måske fået 5 procent af mailene, somme tider kommer der i et enkelt spørgsmål, og somme tider slet ingen, det er for, at sige det på sønderjysk-lige til, at lukke op, og skide i.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 09:30 #6
Nej jeg tror jeg springer over denne ene gang :oP
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 09:45 #7
Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 09:48 #8
Har læst den, men tror ikke på mirakler *G*
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. september 2005 - 09:51 #9
Tror ikke de har styr på det, mine karmaèr vises ikke fra maj og tilbage- jeg tror ikke på deres lovninger om, at det skal blive bedre.
Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 09:53 #10
Ja, mine karmaer er en sag for sig, men lad dog tumperne morer sig *G*

Tak for indlæg begge :D

Fortsat god dag
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. september 2005 - 09:55 #11
Selv tak og i lige måde.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. september 2005 - 10:01 #12
Lige måde :o)
Nej, en Eksperten uden fejl ville være det samme som en verden uden krig og vold - et mirakel.
Avatar billede huset Praktikant
13. september 2005 - 10:36 #13
*G*
Avatar billede web-girl Nybegynder
14. september 2005 - 12:20 #14
Jeg har netop i går betalt for Ekspertrn Pro medlemskab. Jeg har ikke fået én eneste e-mail siden det øjeblik jeg betalte... Plejer at få mange hver dag - godt nok noget i klumper, men får dem normalt trods alt ... Jeg har godt nok fortrudt at jeg ligefrem har givet penge for at få _ingenting_
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2005 - 14:29 #15
http://www.eksperten.dk/kontakt.phtml

jeg synes at du skulle ringe og brokke dig ganske højlydt - tru dem med
Kontant, Ekstrabladet, forbrugerombudsmanden etc.
Avatar billede web-girl Nybegynder
14. september 2005 - 16:33 #16
Jeg har nu talt med én derinde (Jannik?). Han kunne ikke helt forstå at jeg ikke fik mails, men forsikrede mig om at de er ved at ombygge næsten hele molevitten. Han kunne ikke sige hvornår de er færdige med det, men det bliver helt sikkert færdigt i denne måned! Han lød lidt overrasket da jeg fortalte at jeg har indtryk af at mange er utilfredse og har problemer. Han har så lovet at skrive til mig når han ved noget nærmere :o) Jeg abonnerer på ALT i kategorien design, Programmer :: HTML Editorer, Programmer :: HTML Editorer :: FrontPage, Programmer :: HTML Editorer :: Generelt, Programmering :: (D)HTML, Programmering :: (D)HTML :: Andre, Programmering :: (D)HTML :: CSS og har fået 2 (!) mails siden lige over middag i går ... UF!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2005 - 17:18 #17
he he

jeg tror ikke på at de bliver færdige i denne måned

men bare de får startet !
Avatar billede web-girl Nybegynder
14. september 2005 - 19:12 #18
Nu får jeg godt nok e-mails i en lang strøm ... fra ALLE kategorier!! Altså også dem hvor jeg ikke abonnerer :-(
Avatar billede arne_v Ekspert
14. september 2005 - 19:15 #19
Jeg får nu alle de "nye spm. email" fra igår og idag.

Dog kun for de kategoroer jeg abonnerer på.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. september 2005 - 19:35 #20
>>Han lød lidt overrasket<< HALLOOOOOOOOO wakey wakey, rise and shine.
Så er det man må spørge sig selv om IDG´s medarbejdere:
1. Har internetopkobling.
2. Læser mail, hvis svaret på 1 er Ja.
3. Forstår dansk, hvis svarene på 1 og 2 er Ja.
4. Interesserer sig for hvilke problemer der har været på dette site, hvis svarene på 1,2 og 3 er Ja.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. september 2005 - 19:57 #21
:o)

Jeg tror (med vilje skriver jeg kun tror) at IDG har fundet ud af at de har fået konkurrence. Jeg tror også at de er klar over at mange af eksperterne forsvinder når muligheden byder sig.

Jeg har en ide om at der ikke er så mange besøgende på siden som der har været.
Måske skal det ses som en redningsplan ?o)

Jeg ved bare at siden jeg startede på E sidste år, har jeg læst masser af indlæg hvor eksperterne giver udtryk for deres velbegrundede utilfredshed.
Måske er eksperterne langt om længe blevet hørt?

Ja ja, jeg ved godt at jeg er naiv :o) Men husk at naivitet er et sympatisk træk *G*
Avatar billede web-girl Nybegynder
14. september 2005 - 20:24 #22
boxer> du kunne vel ikke lige "komme til" at kaste en kommentar om hvem E's konkurrenter er? *G*
Avatar billede fromsej Praktikant
14. september 2005 - 20:28 #23
Avatar billede boxer Nybegynder
14. september 2005 - 20:41 #24
Det var netop det jeg tænkte på :o)
Jeg er overbevist om du kan få svar på dine spørgsmål der.
På nuværende tidspunkt er der desværre ikke så mange spørgsmål, som en semiekspert, som jeg selv kan svare på. Men jeg holder da jævnligt øje med siden :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
15. september 2005 - 19:29 #25
web-girl>

du kunne jo prøve at sende ham den overraskede et link til http://www.eksperten.dk/spm/645643

:-)
Avatar billede web-girl Nybegynder
15. september 2005 - 19:34 #26
arne_v >

Hermed gjort. Jeg har fået en mail fra ham idag "Vi har testet mailsystemet af og fandt at du havde ret i at det ikke virkede til at starte med, men det fungerer nu igen for os, så vi håber også at det fungerer for dig." Så de har da heldigvis taget min henvendelse alvorligt. At jeg så får en masse e-mails som jeg IKKE skal have er en anden side af samme sag ...
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2005 - 11:03 #27
og nu tror jeg at "nye spm. email" er nede igen ...........

suk
Avatar billede web-girl Nybegynder
16. september 2005 - 11:25 #28
Ja, også her. Jeg har ikke fået en  mail siden kl. 2:29 i nat ... andet end arne_v's seneste kommentar. Syret!
Avatar billede peet49 Nybegynder
16. september 2005 - 11:29 #29
Alt ved det "gamle"
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2005 - 21:41 #30
nu vælter de ind hos mig
Avatar billede web-girl Nybegynder
17. september 2005 - 11:40 #31
Ja, jeg fik også over 200 stk. på én gang i aftes. Stadig en masse som jeg ikke abonnerer på. Prøver lige at afmelde alt og så senere tilmelde mig igen.