Avatar billede vixon Nybegynder
11. september 2005 - 19:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brushes i PS?

Jeg har tidligere anvendt Brushes jeg bl.a. har downloadet fra Adobe Studio Exchange (http://share.studio.adobe.com/)

De har før været fede at bruge og så rigtigt godt ud, - men pludselig virker de GROVE og GRIMME (Commodore 64-agtige i grafikken/opløsningen)

Jeg har geninstalleret PS, men dette synes ikke at hjælpe...
Hvad pokker kan det skyldes? Er det noget i opsætningen?
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 11:17 #1
prøv at resette pref-filen:
Til PS7 :
Reset af Photoshop Pref.file  eller ImageReady Pref.file
Åbn Programmet og Hold ctrl + shift + alt nede under opstart (skal være meget hurtig)

eller på en lidt anden måde:

Prøv at resette preferencefilen enten ved at holde ctrl.+shift+alt nede mens Photoshop starter op,
eller ved at smide filen ud. Den ligger i
C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Photoshop\ 7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings
Application Data er en skjult fil så når du søger skal du slå View Hidden Files and Folders til.
Avatar billede vixon Nybegynder
12. september 2005 - 19:06 #2
Har du en mail? Er lidt i tvivl her, vil være sikker...
Har taget et screen shot som jeg kan sende så jeg er sikker på jeg ikke smider noget ud der ikke skal ud...!
Avatar billede hcma Novice
12. september 2005 - 20:58 #3
du kan finde min mail-adr. under min profil
Avatar billede hcma Novice
13. september 2005 - 10:17 #4
vixon >>  sender du det screenshot ??
Avatar billede hcma Novice
13. september 2005 - 12:52 #5
kan ikke huske den danske udgave (sidder selv med den engelske)
Men, lav en søgning på  Prefs.sps  (husk at søge i skjulte filer og mapper).
Avatar billede hcma Novice
13. september 2005 - 12:58 #6
spe >>  er du der?
i de screenshots vixon har sendt mig er der ingen Adobe Photoshop 7.0 Prefs.psp
(har s.. nok glemt at søge i skjulte filer og mapper)
Avatar billede vixon Nybegynder
13. september 2005 - 15:50 #7
Hey Catbody.

Har sendt dig en mail eller 2... Ville sgu fedt snart at få løst det problem her... Er belastende det ikke fungerer, når jeg nu VED, det er fedt når det "spiller" ikke...?!

/Vixon
Avatar billede hcma Novice
13. september 2005 - 16:12 #8
vixon har sendt mig et nyt screenshot med visning af den rigtige fil.
Han/hun er igen blevet bedt om at slette prefs-filen, genstarte o.s.v., hvorefter det forhåbentlig skulle virke.
vixon >> problemet med prefs-filen er at den ikke slettes ved en afinstallering/reinstallering af PS, men skal smides ud manuelt :o)
Avatar billede hcma Novice
13. september 2005 - 18:42 #9
jeg lægger lige et svar i forventning om at det virker ;o)
Avatar billede vixon Nybegynder
13. september 2005 - 23:36 #10
Tak for det!! Håber det virker... Jeg gider ikke blive evd at skrive frem og tilbage.. du får sgu pointene for indsatsen! Tak ;-)