Avatar billede kennot Nybegynder
09. september 2005 - 18:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3 spørgsmål som ikke virker

Hey!

Jeg har et problem med at 3 af de spørgsmål som jeg har oprettet kan jeg ikke komme ind på. Computeren regere slet ikke på at man trykker på dem den fryser nærmest bare internettet så bliver nødt til at åbne nyt vindue. Har prøvet på milliarder af computer og det er det samme resultat. Nogle af de  spørgsål er også ret gamle og har ikke besvaret dem eller givet point :\

Nogen der har en ide om hva det er for noget? Ved ikke om det er en fejl på Experten..
Avatar billede polle007 Nybegynder
09. september 2005 - 18:50 #1
Det er fejl på Eksperten
Avatar billede kennot Nybegynder
09. september 2005 - 18:51 #2
Okay.. Hva fanden gør jeg så ved det :O?
Avatar billede polle007 Nybegynder
09. september 2005 - 18:53 #3
Venter på de fixer problemet :)
De skulle efter sigende arbejde på det
Avatar billede peet49 Nybegynder
09. september 2005 - 18:57 #4
Det er vist kun et problem for ikke promedlemmer.
Avatar billede kennot Nybegynder
09. september 2005 - 19:00 #5
Okay det lyder jo helt godt hvis de gør det :)

Promedlem det har man jo ikke råd til! Heh.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. september 2005 - 21:14 #6
Det har ikke noget at gøre med om man er promedlem. Det fik vi bevist i et tidligere spørgsmål med samme emne.
Uvist af hvilken årsag er der nogen brugere der ikke kan komme ind på bestemte spørgsmål.

Iøvrigt er spørgsmål om eksperten gratis. Så du kan bare smide et svar selv og tage pointene :o)
Avatar billede summer Mester
10. september 2005 - 10:00 #7
>>>Venter på de fixer problemet :)<<< Dagens joke
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
13. september 2005 - 14:26 #8
har aldrig har problemer det er derfor je g hedder ingenproblem :)
Avatar billede kennot Nybegynder
13. september 2005 - 21:31 #9
Svar svar ;)